• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Åh, det såg supersmaskigt ut!

M jobbar ikväll igen, börjar dock inte förrän vid 21, så vi ska mysa och äta tacos innan dess, får se, har en kompis som ville hitta på något också, beror lite på vad detta hitta på innebär!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... trist att han är borta varje helg men nästa helg blir det fest!! ... "hitta på" kan vara oroväckande när man mår illa gör en stoooor sallad o bunkra med film annars

*bakar*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

hanna: Åh den ska jag göra ikväll

Hej alla! Hoppas det är bra med er idag? Helg och allt. Men sj har man jobbat idag. Började 9:30, slutade 14. Ska snart iväg til nästa jobb på Willys men det tar ca 1 timme och sista dagen där idag. Nästa vecka ska jag bara introducera tjejen som tar över sen slipper jag skiten! *jihoooo*

Och jag MÅSTE bara säga att får ni foglossning så MÅSTE ni köpa sånt foglossningbälte jag köpte. SHIT va bra det är. Hade ju svinont i början av veckan efter jag jobbat men så idag när jag använt det hela dagen så har jag knappt ont alls. Jo lite men det går inte att jämföra med hur det var innan.

• Thezzizen

Hallå igen....

Hanna.... jag är lite bekväm av mig så vi marinerar i färdig påse fr affären i allround-smak. Men den blir saftig och god..

Lättja... vad skönt att du känner dig lite bättre. Välkommen tillbaka!

Hoppar över gorgonzola idag, får bli imorrn istället. Det blir gryta hos mamma o pappa nu..

kram på er

• MrsMurphy

Har träffat min kompis som det var sånt strul med nu och allt verkar bra nu! Hon var på rutin ul och då stämde inte benens längd och huvudets storlek tror jag det var. Så hon fick komma tillbaka och då såg dom inte heller bättre. Skrämde upp henne fullständigt och hon låg bara hemma förkrossad pga detta och blev erbjuden fostervattenprov vilket dom tog. Fvp ser bra ut men nu är det återbesök för att se att fvp inte ställt till med nåt.

Jag blir nästan förbannad! Kunde dom inte knipigt käft och försökt mäta ordentligt istället för att måla fan på väggen?? Nu ser ju allt bar ut men herregud vilken pärs min vän gått igenom!

• Jessica26

Lättja vad glad jag blir att höra att allt är bra med din vän.

Jag kan hålla med om att de borde vart lite smidigare i sitt sätt men att inte säga något alls är ju också fel.

men typ ja det är lite svårt att mäta nu så du får komma tillbaka så gör vi en ny mätning....
    Men nu är ju tyvärr skadan gjord och vi får hoppas att allt är bra med bebben.

Kram från lilla mig

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Prisssan

Lättja: jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra! Det verkar ju så! Men hur stor är chansen att nåt ska gå illa efter ett fvp?

• MrsMurphy

Jessica: Precis! Dom klämde ur sig på fredagen att det går inte och mäta och bla bla, du får komma på måndag! Det kanske är ds och bla bla! Hon låg och tjöt hela helgen skitorolig! Och sen på måndagen kunde dom inte heller mäta men jag tycker dom kunde ha väntat med bomben till det andra mättillfället. Och då var ju hon redan fullkomligt förkrossad och nu finns ju en viss oro vad detta med fostervattenprovet kan ha ställt till med. Så det ska dom kolla på tisdag. Pust!

• MrsMurphy

Priscella: Det är visst bara 1% typ när man är så långt gången.. Hon är i v19!

Svar på tråden Pladdertråden!