• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Alltså detta med doppler??!! Är det nåt att ha? Jag har börjat skela efter såna på div hemsidor och dom är ju dyra som sjutton men det skulle kanske vara bra för nerver... Kan ju dessutom vara förödande för nerverna om man inte hör hjärtljuden... Det står att dom ska funka från v12??!! Är det verkligen möjligt? Har möjlighet att köpa begagnat men litar ej på människa som säger att den är guld och gröna skogar för hon vill säkert bara bli av med sin...

• Hannnas

Lättja.. ja jag vet inte, jag skulle inte lägga ner pengar på det.. man blir ju ändå osäker på vad det är man hör, om det är ens egen puls el bebis hjärta jag är iaf osäker... nä jag tror man kan nojja sig mer i onödan istället... kolla hos din BM nästa gång istället tycker jag när ska du dit??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Nån gång nästa sekel typ. Fundersam Först har jag stora ul i v18 och nu är jag i v11 så allt känns väldigt avlägset nu...

• Dulia

Lättja, jag skulle inte lägga några pengar på sånt. Snart nog börjar du känna bebisen röra sig och då har du ju lite koll på den

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MrsMurphy

Men nu har jag börjat greppa detta med mat nojjor... Har ju varit helt förskonad och bara kännt avsmak för mat framtill nu,

Igår kväll började det lite smått med att jag för första gången sen jag blev gravid låg med näsan i frysen och rotade efter go mat. Sen lagade jag grekisk paj. *kors i taket*

Idag så käkade jag fil till frukost i vanlig ordning. Vid 10 var jag vrålhungrig och var tvungen att käka knäckemackor. Lunch klockan tolv och var hysterisk av hunger. Nu halva eftermiddagen har jag räknat sekunder för att få sluta och storma hem för magen skriker. Är det så här det kommer vara nu framöver eller??

• MagdaA

Lättja: welcome to my world! så har jag haft det sen vecka 5!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Magda: Gnöööööööööööööl!! Jag är vrålhungrig och jag håller på att bli tokig för vi har ingen frukt hemma och middagen blir inte förren 20 typ... *gråter med näsan i skafferiet*

• lurksmulan

Ha ha Lättja, vi är många som har haft det så länge! Du får planera din matshopping så att du alltid har det du vill hemma, eller väldigt nära till affären!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Åh förresten, mina bröst är inte o leka med när de släpps lösa... *ouch*

Svar på tråden Pladdertråden!