• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • hemligaärtan

Hej, hej! Tittar in lite snabbt. Har sååå mycket på jobbet nu! Grattis Angie!!!

• Kickan 84

Hallå!

Har haft s.k "innedag" på universitetet idag och haft seminarier kring praktiken. Ganska trevligt och givande, men jösses vad hon snackade tanten!

Hur har det gått för Thezz idag??

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Kick: Det har gått bra för Thezz, de fick se lilla hjärtat picka!

Nu är Laban i farten igen, sitt vanliga jag. Just nu står han ute i köket och "diskar" medans jag springer mellan datorn, köket, badrummet, sovrummen etc. Lite plock hit, lite fl dit, lite känna om kläder är torra, tända lampor etc. Flängapa.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Kickan 84

Guuuud vilken lycka!

Så himla glad jag blir, nu jäklar är det ta mig tusan vår tur!!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Elza är inge glad på mig idag...tvingar henne att ha blöja å då blir hon inge nöjd. stackarn.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Heeej Kick.. hur fungerar seabandsen?

Magda.. haha varför har hon blöja?? det har jag nog missat ... o du... har du sett alla fina kossegrejjor på babyshop?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: nä, inte vågat kolla där så mkt än, risk att jag köer ALLT! Vad är det för adress?

Elza löper, så hon droppar blod här å var, å nu är det som värst. Dessutom har jag dammsugit och torkat alla golv nu så nu får hon minsann ha blöja. Men som sagt, hon gillar det inte. Sen är hon svulen om hönan så det känns kanske lite obekvämt. Mest tror jag det är att hon r ovan.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hanna: Si och så om du frågar mig, lindrar möjligtvis lite men det är väl ingen jätteskillnad om man kör enbart seabandsen!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Magda... det är babyshop.se .... jag kan klistra in lite bilder om du vill se, så slipper du gå in där nu om du vill....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!