• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Då skulle du se hur jag började riva i skafferiet när Lurkan började snacka om chips... Generad Gudskelov hade vi inget hemma!

• snöstjärna

Det kommer förhoppningsvis en bild på ett digitalt med snart ;)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

go morron! jag mår illa! å har sådär konstigt onte i magen...fattar inte vad det är...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... var det inte du som sa till mig senast igår att det inte var alls knasigt att känna sig öm i magen det är säkerligen ingen fara, ring din BM om du känner dig orolig däremot

Trist med illamåendet... mitt kommer numera nästan bara när jag inte ätit el sover dåligt

Lättja.. hahah ja då kanske jag ska smitta dig med fler av mina "frossor" ... bättre en chips iaf, har jag nog aldrig varit sugen på

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Blev både grekiska oliver, kalamata oliver och vitlökar igår så delikatessdisken blev länsad! Men jag föredrar oftast frukter framför chips och godis och så så inget större problem för mig. Men fått fullständig avsmak för nötter som jag brukar älska... Fundersam

• MagdaA

Hanna: det är inte det ömma, i går em/kväll hade jag ont som neråt, mot hönan. jättesvårta att förklara, det liksom dyger...

• MrsMurphy

Magda: Känner att jag inte har nåt att säga iom att jag ligger lite efter er så jag hoppas du inte tror att jag bara ignorerar. Kramar!

• Hannnas

Lättja.. mmmmums!! inga kronärtskockor då??

Magda.. är du säker på att det inte är ligementen då?? åk in o kolla annars tycker jag, du är ju ändå en "riskgraviditet" så att säga, måste de ju ta på allvar... din oro inte minst! Kram

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Sist hade jag nojja på apelsinsaft å dillchips.

Än har jag inte fått några nojor .... men e sugen på äppeldryck just nu =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

Hanna: ska se hur det känns underdagen. Blir det lika som igår ringer jag nog spec mvc.

Svar på tråden Pladdertråden!