• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Magda: Nä vi ska inte flytta, jag är bara nyfiken hur det ser ut på arbetsmarknaden.
    Jag är otroligt kluven, för på ett sätt vill jag bo ute på landet, eller iaf mer än vi gör nu, men jag är rädd för att jag skulle bli galen ganska snart.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkis: har dålig koll på arbetsmarknaden, men har hört att det inte är så tok-lätt å få jobb här i Övik, tyvärr.

Ang att bo på landet. Jag har vuxit upp på landet, alltid behövt skjuts om jag skule nån stans, gick inga bussar eller så. För mig är det inget besvär att ha långt till stan, att man måste planera på ett annat sätt osv. Vi har knappt 3 mil in till Övik. Det tar 20-30 min att köra, beroende på väglag. Det är inte långt tycker jag. Men jag vet att vissa av våra kompisar som bor i stan tycker att det är långt att åka, och ska vi ses tycker dom det är lättare för oss att komma in till stan än för dom att åka ut till oss..... skumt! Sen, eftersom jag då vuxit upp på landet, men djur och natur nära, så vill jag att mina barn ska få samma sak. Visst, kanske krångligare med att skjutsa till kompisar osv, men det får man ta!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Hej tjejer! Kikar in lite snabbt, undviker att läsa. Hoppas ni alla mår bra.

Hanna: jag har några frågor i den andra tråden, behöver din expertkunskap. Kyss

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • hemligaärtan

Hej på er! Har det superstressigt på jobbet just nu och hinner inte vara inne här knappt någonting! Har blivit supernojjig att jag skall få MF efter After Eights MA. Det väckte en massa känslor hos mig som jag tydligen inte bearbetat efter mitt MF. Just nu är det bara sååå jobbigt! Ursäkta att jag kommer in och neggar här, men jag har inte så många andra att dela detta med. Hoppas att allt är bra med er!

• MHoof

missK: Nä inte alls långt mellan

Idag har jag ÄÄÄÄNTLIGEn hittat en ny bh efter en massa veckors letande och inte nog med det, den kosta bara 50 spänn på rea oxå Så köpte trosorna till oxå. Kanske man göra sig lite fin för sambon imorrnkväll eller så...*hoppas på att få nåt *
    Och så hitta jag en fin tröja till han på MQ:s rea oxå. Den ska han få på alla hjärtans (stjärtars) dag

Det är så kul att det går bra för er de flesta här...att veckorna lunkar på och allt. Sj börjar man bli panikslagen när man vet att på fredag är det redan v 27. Vart har alla veckor tagit väääägen?

• hemligaärtan

Believer: Låter betryggande att du tycker att veckorna går fort! Jag hoppas att det går fort, fort, fort tills jag passerar v.12! Kul med fina underkläder också. Det skulle jag också behöva. Ja herre gud, tur att man redan är gift som man ser ut under med gamla bomullstrosor.

• Hannnas

Believer.. KUL med lite nya inköp... vad bidde det för tröja på MQ då? *nyfis*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magdaaaaa.... nåt för dig va napphållare

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Min kollega här säger att jag ska söka hp för hon ångrar grymt att hon inte gjorde det... Men samtidigt när bm säger att jag ska omplaceras och inte tar upp det alternativet med hp så känner man sig som en arbetsskygg virrhöna. Fundersam Det kan ju gå finfint och att jag är pigg som en guldgalen kråka men det kan ju dessutom bli att jag ligger och ylar i foglossning från v20...

Men jag börjar med vulet på tisdag och ser om det är en eller två för är det två så ställs ju allt i ett annat ljus!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Hanna: den har jag sett! SÖT! Ska köpa en sån sen...efter vecka 20 el nått...

Jag har ont i magen. Konstigt ont, som tynger och ömmar neråt, mot hönan. Inte alls behagligt. Micke gick ut nu å gav djuren mat så slapp jag det. Vill inte gå å stå i onödan. Ska göra oss iordning nu å fara å äta tårta hos en kompis som fyller 25, men då blir det mest sitta, skönt å komma hemifrån å få träffa folk, mitt i veckan dessutom! Annars bruka ja va isolerad här ute i skogen hela veckorna, träffa nån på helgen om man har tur...

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!