• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Magda, jag håller tummarna för att det inte är nåt!! *kram*

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • lurksmulan

Magda: Hoppas du får komma och kolla det då, det borde ju inte vara några problem för de att låta dig komma in och ta en titt. Hoppas allt är bra!

Mina boppar har också vuxit, eller de har blivit fylligare igen. De var väldigt trötta efter förra amningen men nu ser de  nästan ut som i fornstora dar!

Ha ha, nu står min man vid altandörren och frågar om vi ska spela kubb, det är typ 1 dm snö ute! Han är så störd...

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Bel, ja det är tråkigt när man vill ha något men inte kan få det.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. hihi vad härligt

Åhh vill oxå vara i v20 el nåt... de säger ju att veckorna mellan UL och fram till ca v30 så är det mest njuutning ser jag fram emot

Bel... ja hur mkt kan ni buda över?? el är det kört?

Magda.. bra gumsi att du ringde, de tar dig ju på allvar oxå, jätteskönt... *kram*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Jag vill inte va i vecka 20. Skulle helst vilja hoppa från nu till 35...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

lurkis.. hihi vilken kul man du har

• MHoof

hanna: Vi la första budet på 675, idag kom bud på 700 och vi ska lägga 725 efter lunch om ingen annan hunnir före...efter det ska vi inte vra med nå mer.

• lurksmulan
    Dulia: Nej den har jag inte läst men jag ska nog! Jag bara väntar på att någon ska komma på mig med att jag inte har en aning om vad jag gör, att vi bara lallar runt och låtsas vara föräldrar.

Hanna: Ja det är en av hans bästa sidor, han har hela tiden massa underliga bus och upptåg och skojiga kommentarer för sig.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda.. det förstår vi alla här att du vill uscha.. men nu är det så här att denna gången så kommer det att gå hela vägen *bestämma* Skrikandes

• Hannnas

lurkis... o det är precis sånt man behöver för att man själv inte ska tröttna härligt, säg det till honom

Bel.. ahh ok... men då håller vi tummarna nu då ... lägg inte budet för sent, lägg det snabbt så tror de att ni har mer att ge och kanske "skräms" bort ... segar ni in budet så fattar de kanske att det är ert sista bud o kan lägga över er...

Svar på tråden Pladdertråden!