• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Men gumman.. så jobbiga drömmar du har fy... ja ens värsta mardrömmar har ju en förmåga att förfölja en när man är rädd... vilket ni måste vara mitt i all glädje... Du får helt enkelt mina jättebjörnbär

Vi ska på UL om 3v idag, den 1 mars... så det är låångt kvar känns det som...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: ja, det är inge roliga drömmar, det kan jag lova! Men jag får väl helt enkelt lära mig att leva med dom.

3 veckor går fort! Snart får ni se plutten igen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. jo det är sant, tiden går såå fort när man väl tänker bakåt lite... men oron du vet... ja jag är i vissa lägen säker på att jag fått MA... fråga mig inte varför för risken är så liten nu men oron är ju som den är... bläk... o jag vet ju inte hur det är att vara/känna sig gravid i dessa veckor... allt ifrågasätts ju, varenda liten känsla o jäklar vad man känner efter

Sa läkarna nåt om att tappen kanske skulle kunna växa till sig??

• MagdaA

Hanna: nä, det sa han inget om. Kan den göra det?!

• Hannnas

Magda.. det är lite det jag undrar om den kan Fundersam sa läsa på lite... men den svullnar ju normalt o blir lite "längre" under en normal grav så.. ja jag vet faktiskt inte Förvånad

• MagdaA

Hanna: man kan ju alltid hoppas. Men det känns som jag endå har dåligt utgångsläge då den va så kort från början. Vet du hur lång din är?

• Hannnas

Magda.. ingen aning... frågade inte ens... läkaren sa att allt såg jättebra ut när han kikade så det får jag väl lita på

• Hannnas

JAG lita på nån.. hahaaaa nästan så jag skrattar åt mig själv när jag ser vad jag skrivit

• MagdaA

Hanna: då ligger du säker på normala 35-40. Om du ligger över 40 kanske jag kan då låna en bit?!

• lurksmulan

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007      v.25, Bf 20 maj
    Dulia      v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda    v.14, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna    v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja     v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan    v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!