• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone
    Hanna: Har sett sååå fina ni är!! Skrikandes
    Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • numberone
    Hanna: Mmm I KNOW!! sitter här med grymt ont i magen..... hoppas det är ägget som slitit sig loss och studsar genom äggstocken/stockarna..... FAN TA KÄRRINGEN OM HON KOMMER IGEN!!
  • Hannnas

NO hahaha det är säkert påsk i dina äggstockar nu gäller bara för simmarna att leta på rätt ställe

fan jag borde gå o lägga mig NU innan jag blir än jobbigare

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • numberone
    Hanna: JA de jäklarna är väl både blinda å döva så inte fan lär de hitta... luktsinne har de säkert inget heller.....Skrikandes
  • Hannnas

NO... eller var det jolanta ... intuition har de väl... om inte annat så är de så jäkla många att en måste ha tur om inte

• numberone

HAnna: men det knepiga är att det typ inte kommit några rester alls de senaste två dagarna?! Känns som om det är något galet med honom nu helt plötsligt....

• Hannnas

NO.. kommit några rester??? haha är det vad jag tror du menar ... isf så är antalet simmare inte färre för att mängden vätska mellan är mindre ju oftare man har sex desto mindre blir själva mängden, o då inte antalet simmare utan vätskan emellan så att säga

• numberone

Hanna: Aaaah där ser man .... lär sig nåt nytt varje dag!! Skall tvinga honom ikväll med *mohahah* för att vara på den säkra sidan!!

• Hannnas

NO.. med ett tillägg för att man inte har sex var o varannan timma såklart o att mannens simmare är "normala"

Svar på tråden Pladdertråden!