• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Hanna: Det vart en brun typ finstickad bomullströja eller va man ska säga? Jo kul med lite nytt. Mina booobisar är ju så stora nu. Kommer ju inte i en endaste av mina gamla BH:ar (svar på frågan från igår)

Jo, nån har lagt bud över oss på huset idag me Blääääää

• MHoof

Nu har min lilla flicka börjat korva omkring en massa där inne igen. *hehe* Spelar ingen roll om jag ligger, står eller går eller sitter längre.

• lurksmulan

Believer: Vad mysigt det är! Men jag kommer ihåg på slutet då det gjorde ont när Laban rörde sig för att det var så trångt. Och så bökade han in tårna mellan revbenen och jag var tvungen att stå upp för att få bort de. Det är blandade minnen.

Men jag fattar inte att jag går in i v. 16 idag! Nästan halvvägs! Helt otroligt vad fort det har gått den här gången!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Lurk, jag håller med dig, tiden går jättefort!! Jag är i v. 24 Snart är jag tvåbarnsmor

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Bel, tråkigt att nån budat över er. Hur mycket till kan ni lägga?

• lurksmulan

Dulia: Jag också! Det är ju skrattretande! Då är man verkligen med i mammaklubben, då kan man inte låtsas längre!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Haft den här konstiga trycket neråt sen igår em. ringde spec mvc nu. min bm jobbade inte men fick prata med en annan. hon skulle prata med läkaren och ringa upp sen. orkar inte med mera skit nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Believer... ahh det vet jag inte riktigt vilken det är men låter snygg iaf, så att man kan ha den i vår oxå ...

Verkar väldigt olika huruvuda boobsen växer el ej under gravven, mina har blivit lite större, skulle behöva byta storlek men än fungerar det... har bara gått upp 1kg än oxå ...

Mysigt o känna tösen *längtar*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Lurk: Jo det känns att hon sparkar hårdare nu än förut och det syns ju på magen me. *hehe*

Dulia: Vi tänkte bara lägga 725 och sen inget mer. Tycker det blir för mycket pengar på det huset. Men synd när ma vill ha det så mycket...

• Dulia

Lurk, eller så är det då man verkligen börjar låtsas Har du läst "En fuskmammas bekännelser"? Jag känner mig lite som henne, jag bara låtsas och fuskar mig igenom vardagen. Jag hittar på allt eftersom och nu ska jag börja hitta på för en till person

Svar på tråden Pladdertråden!