• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Min mage ömmar ganska ofta mellan varven, som värstingmolvärk... men det verkar normalt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... bra idé.... oron är som sagt ingen bra idé alls, bättre att kolla en gång för mkt än en för lite..

• MagdaA

Känner mig bara nojjig, löjlig liksom... Men men, får se hur det känns efter lunch.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Jag funderar fortfarnade på det där med å berätta för våra föräldrar =)

jag funderar på om jag ska göra ett kort åt dem bara, å skriva "
    Nu e de dax å ta fram muggarna igen!"

Vi gav dem ju muggar där det stod mormor/morfar/farmor/farfar på julafton förra gången vi var gravida =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

missK: de tycker jag var en bra idé. Det med kortet alltså. För det kan ju kännas som en repris att köpa nått annat som det står samma sak på...

• snöstjärna
    magda: Ja precis, å de har ju redan fått muggarna ;) Å sen får de kanske tänka till lite?
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

MissK... tycker som Magda att det var en bra idé med kortet som sagt

Magda.. du kanske är nojjig bara MEN det är inte utananledning tycker jag, med er bakgrund har du rätt att nojja isf... så det så Hur sover du på nätterna förresten?

• MagdaA

Hanna: sover inte så bra. vaknar typ en gång i timmen och kan inte ligga skönt. Pirrar och kittlar i benen. Ömmar i magen. Ont i ryggen... Sen drömmer jag en massa konstigt, som jag  helst vill glömma bort. Hur går det för dig? Sover du bra?

• Hannnas

Magda... låter som vi har väldigt lika nätter.. jag har inte pirrandet i benen el ont i ryggen iof... men vaknar hela tiden, känns "oroligt", ömmar i magen, kan inte ligga bekvämt, drömmer oxå helskumt (plockade stooora björnbär inatt )... o sen varm som satan Skrikandes 

Längtar jättemycket till UL nu, vill veta att lillis lever o mår bra... nojjar lite mellan varven, även om magen har exploderat den sista veckan nu...

• MagdaA

Hanna: När ska ni på ul? Vi har ju inte tid förns nästa fredag, bara 2 veckor mellan besöken, men känns endå som långt emellan... Fast egentligen är jag ju inte orolig för Räkan. Mer orolig för livmoderhalsen...

Jag vill också drömma om stora björnbär. Ska vi byta drömmar?! Här handlar det mest om veckan vi låg inne med Ebba...

Svar på tråden Pladdertråden!