• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

Nu vankas en promenad vid havet... kram på er! ses senare!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Aaattans Marie
    Tjejer,
    När jag klampar in i den här tråden om 2 veckor (måste vara positiv, eller hur?): påminn mig då om att jag redan ÄL-dagen idag kunde konstatera att jag var gravid. Eftersom mina händer luktar skinka och jag drömde mardröm inatt. OK?

Framtiden är vår skjorta medan nuet är vår hud...
  • Hannnas

Marie... haha ska påminna dig om dina skinkhänder o vi ser alla fram emot att ha dig här

Nu är jag mätt igen, lunchat precis... o jäklar, magen är hård som en järnkula

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Nu har Micke kommit hem. Ska ta en snabbdusch nu, snart dax att åka, åker i god tid så vi inte blir sena. Hoppas jag kommer hem sen så jag kan kika in här med goda nyheter.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lycka till Magda... förväntar mig en gladare Magda senare

• MagdaA

Oj! Här har det varit lugnt i eftermiddag! Jag som trodde det skulle va flera sidor att läsa! Nu är vi iaf hemma. Räkan mådde bra, sprattlade och sög på tummen! Fick en bild på han petar på näsan! Japp, nu sa jag HAN, Micke har länge trott att det är en han, å läkaren sa han, så nu börjar jag nästan tro att det är så... Livmoderhalsen var oförändrad, stängd å fin. Var en superbra läkare. Trevli och förklarade bra. Sen så var han väldigt försiktig, gjorde nog ont endå! Aja, nu vet ni iaf att allt är lugnt.

• Hannnas

Magda.. vad skööönt att höra!!! Sa han vad din tyngdkänsla och det ömma berodde på då??

• MagdaA

Hanna: han visste inte riktigt. Antagligen för att det växer å har sig. Sen sa han att den obehagliga känslan jag fick emellanåt kan va för att det trycker på urinblåsan. Har känt efter mer nu sen ja kom hem, kan hända att det känns mer när jag är kissnödig, men det kan va psykiskt också.

Nu har jag lyckats flörta me Micke så han gick ut aå gav djuren. Jag ska lägga mig på soffan, vila och läsa en bok!

• Snart kanske

Magda- vilka härliga nyheter

Jag vet inte hur mycket ni läser i den andra tråden, så jag lägger in min nya info här med:

Jag hade mitt telefonsamtal med gyn idag och hon talade om att jag hade haft en väldigt bra äl, värdet låg på 81 och det ska ligga över 30 för att ha det ska ha varit en bra äl!!!

Sen sa hon att det inte var någon fara med mina mellanblödningar. De brukar egentligen tyda på en dålig äl sa hon, men så var ju inte fallet den här gången..

Så nu har hon skickat iväg en remiss till uas, så det är bara att vänta på en kallelse, då blir det antingen insemination eller ivf..
    Innan april trodde hon att det kunde ske..
    Bra va?

När ska det bli vår tur??
Svar på tråden Pladdertråden!