• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Fortfarande alldeles utmärkt. Ledsen Men jag fryser fortfarande något otroligt och jag har insett att jag har blivit en bitch. Inget tålamod med dottern och vill knappt vara i närheten av maken. Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Morgon tjejer! Sista dagen jag är hemma med Laban nu, dagis är stängt idag.
    Fördelen är att jag har fått sovmorgnar i över en vecka nu, annars är jag trött på att vara hemma.
    I morse vaknade jag vid 5 när gubben gick upp, sen var jag vaken till 6.15 när Laban ville upp. Men jag vägrade och slängde på nickelodeon junoir (aldrig prövat förut) och la mig igen! Somnade om och vaknade vid 7 när han kom in och då lurade jag honom att lägga sig hos mig och så sov vi till 8! Hurra!

Jag mår faktiskt bättre. Visst mår jag illa, men inte lika ofta och inte lika kraftigt. Jag måste inte äta något i samma sekund.
    Jag kanske börjar bli normal?!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

ae... haha ja en bitch är ju bara förnamnet på vad man har blivit Generad det är så trist, för man är så medveten om det ändå orkar man inte göra något åt det...

Lurkis... skönt att du börjar må bättre!! *avis*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Ni får hålla tummarna för mig idag! Kommer bli en lång dag... Får försöka köpa några polkagrisar men har jätteproblem med att ha saker i munnen nu.

Fan, fan, fan, faaaaaan!!

´Hade kunnat överleva detta om det inte vore för detta med toaletterna! Skrikandes Snacka om dålig tidpunkt!

• Hannnas

Lättja... tänker verkligen på dig o fattar fattar inte hur du klarar det... *impad* lycka till idag o ärligt... mår du verkligen apa så gå hem... *kram*

• Hannnas

Lättja.... sa jag inte att du skulle stannat hemma

Nu försöker jag på mig gurka... kräks konstant idat *gråter*

• MrsMurphy

Hur får man tag i dom där tabletterna du äter Hanna? Postafen hjälper inte ett skvatt!!!!! Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!