• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Cia o krabaten

lurk: Det går ju ABSOLUT inte

Konstigt nog fixar man det på ngt sätt iaf!
    Jag undrar mest hur jag ska kunna laga mat åt familjen ikväll?
    Har alltid maten färdig när maken kommer hem då det passar Englas tider bäst att äta då (Och inte en minut senare! lite känslig där) Men det känns tungt att laga mat nu...

• lurksmulan

Cia: Min familj har fått fixa sin egen mat hela förra veckan. Nu ska jag nog klara av det idag, men min man kunde glömma att det fanns mat klar när han kom hem. Och Laban fick leva på samma mat som jag åt; rostmackor, oboy, frukt och mexicanasoppa!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Cia o krabaten

Lurk
    Det vore nåt det!

Nu går ju iofs E på dagis så då får hon ETT mål lagad mat/dag iaf

Nej skämt åsido så funkar väl det mesta om man bara måste!
    Du får försöka vila ofta ¨å¨jobbet och sen stupa isäng vid 8!

• JUSTer

Svarar AE här istället. Jag har börjat må lite illa men det är mest bara på förmiddagen, efter lunch går det bra.

Jag har inte kräkits ännu och det gjorde jag aldrig med Sara heller men jag mår så där lätt illa om jag inte äter konstant.

Det ser ju också lite skumt ut om jag sitter och äter hela tiden på jobbet så det blir till att smussla med kex och sånt.....

Gravid - v. 7
  • after eight

Ok, JUSTer. Väntar med spänning på onsdagen. Då går jag in i vecka 7 och det var då jag blev illamående när jag väntade Isabel. Lovade mig själv då att aldrig glömma hur förbannat jobbigt det var att må illa och jag har inte glömt..... men jag längtar ändå efter lite illamående. Då kanske jag kan känna mig lite säkrare.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... alla graviditeter är ju olika... var glad om du slipper...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

*harkel harkel* Jag tycker mig komma ihåg en väldigt missnöjd Hanna, så fort brösten inte ömmade. Då kunde hon då RAKT INTE vara gravid. *harkel harkel* Måste ha fått något i halsen. Oskyldig

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Juster... en sån filt har jag kikat på med o det där med snugglenest verkar inte alls dumt

Har ju köpt små tofflisar men inget annat än men vi har bestämt oss för vilken vagn vi ska ha och den kommer förmodligen beställas redan i mars (är ett spec tyg som kommer som vi vill ha förmodligen )... sen har man ju kikat på typ ALLT men ja, inte handlat så mkt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!