• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja... mm hoppas de hjälper, det kan ta ett antal postafen och några dagar innan de hjälper OM de ens hjälper... annars får du be någon skriva ut Lergigan (inte comp bara för den innehåller en massa koffein)... inte avis alls på dig utan tycker faktiskt riiiktigt synd om dig... fy fan vad jobbigt...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Och just den här detaljen att jag inte har nån toa på jobbet!! Hade det inte varit för den detaljen så hade jag nog varit rätt cool men nu har jag brutal ångest för morgondagen! Fattar inte hur gravida busschaufförer fixar sitt jobb?

• Hannnas

Vaaaa??? toa måste ni väl ha ????? skumt.... ja jag fattar inte alls hur vissa pallar att jobba... när jag mår så illa så kan jag inte ens resa mig o kan bara ligga o gråta o vilja döö... mm mesig kanske men jag fixar bara inte detta illamående...  bara ett par veckor kvar nu hoppas jag

• MrsMurphy

I fredags stog jag och moppade 90 liter vatten... Vårat vatten/avlopp har totalt havererat och avstängt nu framöver. Så när vi ska på toa så ska vi springa till en grannbutik runt hörnet och en av deras personal följer med oss ner i deras personalutrymmen i källaren...

Fan, fan, fan!

• Hannnas

Lättja... men vaaaaa??? haha flåt att jag skrattar men guuud så jobbigt!!! När blir det fixat då??

Nä vet va... jag klarar inte mer.... jag går o knyter mig... höres imorgon

• MrsMurphy

Haft en massa problem de senaste månaderna så vi har haft stop var och varannan vecka. Men nu visade det sig att vi inte skulle ha använt toaletterna överhuvudtaget månaden som gått så jag vete sjutton hur länge det kommer ta nu när allt totalhavererat... Skrikandes

• Cia o krabaten

Hej
    middagen avlöpte underbart gott
    Bara att kocken helstekte oxfilén lite väl rosa... Fick leta ändbitar
    OCH Någon uppfattade att jag skippade dessertviet också
    Men himla gott!
    Nu får jag sätta maken på disken så att inte jag spyr av det...

• MagdaA

hej hej! hemma igen efter en trevlig kväll med vänner.  varit hos svärisarna också och diskuterat byggnationerna, kommer bli kanon!

Nygift och gravid!
  • after eight

God morgon tjejer! Läget i dag? Sista lediga dagen i dag. Maken är på jobbet, jag är hemma med dottern, för de har studiedag på dagis.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!