• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Cia o krabaten

magda: Vad sa Bm om ditt illamående då???
    Ville hon inte ge dig ngt, eller är det du som inte vill...

• MagdaA

Cia: jag glömde faktist att ta upp det! Förvånad Nämnde att jag mådde illa dygnet runt, men sen pratade vi om annat och jag glömde bort det. Sen så vill jag helst inte ta nå piller. Så länge jag är sjukskriven så funkar det. Men om läkaren tycker jag ska börja jobba så måste jag få nått mått illamåendet.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Nä, nu ska jag ut å mata djuren, sen dax å åka. Kikar kanske in i kväll, annars syns vi i morgon. Trevlig kväll på er! Kyss

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Detsamma!

Jag löste illamående vid matlagning-frågan bra ikväll tycker jag.
    Hade en oxfilé hemma och grannen är kock!!!
    Så jag bjöd dem på middag om han kom och lagade
    Så slog han till med 3-rätters! Så nu står bordet dukat och köket väntar på kocken

• MrsMurphy

Jaha, graviditetens första kramande med porslins niklas då...

• lurksmulan

JUSTer: Ha ha, jag har också en från v. 40 i mitt galleri. Den enda magbild vi tog!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Millami: Hej! Detta är inte en sån aktiv tråd utan vi tjattrar här ibland när vi ska bespara våra vänner på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt våra grav bekymmer.  Vi är ett gäng som surat större delen av året men nu har några av oss till slut fått våra plus men vi har lite svårt att överge vår gamla tråd så detta är mest en back up tråd!

• Hannnas

Lättja... huga... inte avis alls... mår du illa hela tiden??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Den här dagen har det blivit ganska konstant och sen gjorde jag misstaget att dricka en läsk och åka bil. När jag kom hem blev det direkt kalvande och efter att man satt igång en gång är det ju kört sen har jag lärt mig... Fundersam

Har ätit en postafen nu och ser om det blir bättre denna gången...

Svar på tråden Pladdertråden!