• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Helt ärligt så är det inte illamåendet som är mest påfrestande med att inte vara längre gången!

Hur som helst har jag svinont liksom i musen ibland, långt ner som fan och det riktigt värker, är det normalt eller?

(Sitter och strukturerar upp vårens studier, fy faaan vad jag inte vill mera....!)

Stanna där du är! ♥
  • snöstjärna

Gomorron alles!

Första gången på hela veckan som jag kunnat sova liiite. Vaknar varje timme ;(
    Å i natt har jag drömt mardrömmar ... *sååå jobbigt*

Ska nu göra mej klar .. fixa nya frissan (klippte å färgade igår).. å sen ska jag iväg på pysselmaraton ... 13-01 .. så jag blir off i dag igen ... men de ska bli såååå skoj!! =))

Angiee: Jag e inte kissnödig än om nätterna, men toknödig då jag kliver upp ;) Jag tror det kommer så småning om .. har inte ens ont i boobsen än jag =/

Magda: Jag bor i Ljusdal, 6 mil innåt landet från Hudiksvall ;) E du med på kartan då??

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

Kick.. nä det vet jag såklart.. men oron försvinner inte lika mkt som man trodde, inte för mig iaf... kanske efter rutinUL så kan man njuta mer... men men...

hihi ja det där trycket över hönan känner jag igen som om man vill ta hela handen o bara trycka där ... det är förmodligen fogarna som luckras lite... många verkar känna samma mellan varven

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jo, skulle tro att det är främst då det släpper för mig med! Men för dig verkar det ju ha släppt så pass att du vågar shoppa iaf!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha sant men tankarna är ju där hela tiden, tänk OM lixom.. men men nu måste det gå vägen, har bestämt så

Vill bara köpa en maaaassa mer... en sovpåse jag är helt såld på ska köpa den nästa månade el nästa vecka när lusten inte går att hålla emot ... roligare att köpa på nätet än live av ngn anledning ... men sen ska vi ut till Lager 157 (vet inte om ni norrrlänningar vet vad det är ) o där har de superbilliga Molo o andra märkeskläder av 1:a sort sen tillverkas ju bla Nowalie här, o även de som gör Laban, Tummen o de set:en

*shopoholic*

• Kickan 84

Hanna: Jag kommer nog inte våga shoppa ALLS förrän efter UL, vågar knappt ens tro att denna någon kommer stanna kvar så länge!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jag tänker så att OM det inte går vägen som kommer det inte bli jobbigare för att vi har köpt lite saker.. o barn ska vi ha i vilket fall

O det kommer gå bra för er nu statistiken ÄR ju bättre när man sett hjärtat ju

• Kickan 84

Hanna: Jo, men det är ju helt beroende på hur man själv tänker, jag skulle bli GALEN av att ha massa saker då... men det är ju jag...

Blir helt yr när jag tänker på det, hur fan orkar man med detta?

Dessutom fick jag från kursansvarig på ex-arbetet, jag får vara med men någon individuell handledning får jag INTE!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. skumt att du inte får individuell handledning trodde jag alla fick.. men det är ju säkert olika på alla ställen... suck säger jag bara...

Du går in i v9 nu.. när ska du göra nästa vul???

• Kickan 84

Hanna: Har inte fått någon ny tid, de har bara sagt att vi ska komma in om jag får ont/blöder igen!

Eftersom jag anmälde så sent att jag skulle skriva får jag inte det, men vad fan? Hur svårt kan det vara tänker man? Urk, får tänka igenom detta, annars kan jag ju likagärna skriva mot slutet av föräldrarledigheten... eller vad som helst!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!