• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Thezz: Enligt VUL ligger det 10 dagar efter SM-uträkningen, alltså just nu 6+5 istället för 8+0.

Sex har vi inte haft sedan plusset, är inte sugen när jag mår som jag mår, plus att vi inte vill riskera minsta lilla ytliga blödning igen eftersom vi blir så himla förstörda, och det kan ju uppenbarligen hända utan att man påfrestar så mkt som sex.

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Thezz: Dött och begravet! Skrattande Vårt sexliv fick sig en törn av allt hetspippande under 2006 så vi har tappat lusten båda två...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Thezzizen

Ojdå... vi som börjar bli sugna som attan igen. Har ju varit dött sen äl.. Men vi försöker hålla oss från "riktigt" sex iaf...

Usch, detär hela 4 dgr kvar till gyn, vet inte hur jag ska stå ut. Isåfall är jag i 7+5, om allt är ok då, hur stor är chansen att det fortsätter var a ok?

• Kickan 84

Thezz: Du har haft två MF innan väl?

Då är risken bara 1% att det går fel även denna gång, alltså 99% chans att det blir en beeebis!

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

jo Kicka... två stycken första i 6+0, inget hjärt a antagligen.
    Det andra såg jag i 6+0 utan hjärta vilket bedömdes som normalt... gock sedan till v10-11 där man upptäckte att det varit dött sen v6-7..

• Kickan 84

Thezz: Okej, ja men då gäller ju den statistiken iaf! Chanserna är MKT goda!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Tibax från frukost

Thezz.. man kan absolut börja må illa efter v8... tom mycket senare har jag hört men man får hoppas man slipper

Angie... jag kissar aldrig på nätterna, det var kanske ngn gång i början som jag gick upp mitt i natten men det var säällan... Brösten ömmar OM de ens ömmar, bara på natten... kan kännas "tyngre" än vanligt men ont gör de bara på natten ...

Kick.. hur är det med illamåendet nu då

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Sådär, mått lite illa i natt tror jag (?) men nu är det rätt okej, lite illa dock mest för att jag insett hur jävla mkt jag har att göra tror jag!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. oki.. men du mår ju mest illa på kvällarna va? det kan ju gå dagar utan symptom, sen får man igen det med råge...

Ja jag är inte avis på er som är i "illamående-veckorna", var den värsta tiden jag genomlevt tror jag.. värre än mitt njurstensanfall

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!