• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag tror helvetet kommer braka loss på tisdag för min del om allt ser bra ut... Generad Har börjat krypa lite i kroppen att åtminstonde få shoppa NÅNTING och då har jag en känsla av att det sen kommer vara svårt att hejda mig! Skrattande

• Kickan 84

Vi vet redan i princip allt vi vill köpa, är liksom bara att vänta och beställa sen...

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag har inte ens kikat på saker än! Skrattande Har haft skygglapparna på till hundra procent!

Men en hel del kommer vi ärva och barnvagn köper vi begagnat!

• Kickan 84

Lättja: Vi var såna där galna som började spana så fort vi började försöka, trodde inte direkt att det skulle ta närmare ett år att bli gravida!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja.. hihi menar du att du inte har en endast aning om vad du vill köpa på tisdag

Kick.. jag tycker du ska boka en tid till v11-12... säg att du är så himlans orolig som du är, de verkar ju väldigt måna om dig där du är så får ni en tid att se fram emot o så kan ni slappna av efter det sen.. lite mer iaf

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Är ju tyvärr inte så lätt som att "boka" en tid, och absolut inte p g a oro eftersom det enbart är KK som utför VUL här så ska det gärna vara livshotande innan de tar in dig!!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Hanna: Jag har inte tittat på ett skvatt! Ingen koll överhuvudtaget vad det finns för prylar! Har inte ens lyssnat på erat tjatter här om era senaste inköp utan helt ignorerat alla såna inlägg...

Här har ni en helt fräsch oskuld på bebbe shopping området!

• Hannnas

Kick... men sist tog de väl in dig pga av oro och din bakgrund??

• Kickan 84

Hanna: Nopp, mitt senaste vul gjordes p g a den misstänka cystan på vänster äggstock, som de upptäckte veckan innan!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... Ja det senast vul:et ja.. men det första menar jag?

Svar på tråden Pladdertråden!