• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

Dulia:

Jag tänkte bara att man kanske bara snittar i skinnet och sen bränner med laser?! För då stoppar väl det blodkärlen lite? Äh jag bara spånade lite *ler*

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MrsMurphy

Rätt lugnt där på tråden nu men varit en del om just folsyran...

Nu har jag blivit totalt hormonstinn och jag dyrkar verkligen mina svärföräldrar men dom vågar inte riktigt störa eller lägga sig i... Men jag uppskattar verkligen deras omtanke och min mamma bor ju 55 mil bort och pappa är ju död så dom känns verkligen nödvändiga för mig nu.

Hur visar man sin uppskattning och att man vill att dom ska lägga sig i utan att det blir löjligt?? Fundersam

• numberone

Lättja:

En blomma är alltid uppskattat, speciellt snittblommor för det köper man vanligtvis ganska sällan till sig själv... eller varför inte en orkidé, den håller ju länge!!

• numberone

Men du framförallt, berätta det för dem!!!

• MagdaA

hihi! satt i soffan och åt lunch. kände en riktigt tydlig buff. så mysigt! ska äta en halv muffins nu för att inte bli helt död efter lunchen.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • numberone

HaHa såg du längst ner på sidan Lättja om vilka böcker som många också hade köpt samtidigt som farmor-farfar boken..... "konsten att vara snäll" *asg*

• MrsMurphy

NO: Ännu bättre!! Boken bredvid!! Vem är det som bestämmer i ditt liv??

• numberone

Eller hur.... ljuvligt!!!

Svar på tråden Pladdertråden!