• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Jag hoppas komma snart.....Saknar att vara gravid Glad

Har oxå klippt lugg,eller rättare sagt,frissan mer eller mindre tvingade mig!!!!Men blev supr nöjd...nu ska jag färga eller slinga nästa måndag...

• Hannnas

Jaz. niiice då får vi kanske se kort på din frissa istället

Usch... jag ska nog inte äta för mkt... magen trycker tibax det... bläk

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

angiee... haha näää den är min .... o just nu retar det mig att den trycker upp kvällsmaten i halsen igen.. urk.... fattar inte hur det ska sluta om det börjar såhär

• angiee
    Hannah

Ja tror magen (växten) kommer lugna sig lite sen för att återigen braka loss & bli större... Växandet går väl i vågor...
    Just nu längtar man ju bara till V 12 ----> (& framåt) 
  • Hannnas

angiee.... ja så är det ju säkerligen fattar hur du längtar till v12.. .. eller eg v13 va ... men den är snart här, fortare än man hinner ana t o m

• angiee

Ja , bara man slipper läskiga fasen & kan börja NJUTA av att man har en ärta i magen

Hur kände du den här graviditeten? va du säker på att det skulle gå bra?
    Ja känner mig växelvis nervös men tror innerst inne att det kommer gå fint, ja har alltid känt att ja skulle få 2 mf men att den 3e gravven kommer gå bra, nu e vi här & kan ju bara vänta & hoppas....

Men egentligen tror ja att man ofta VET om det kommer gå bra eller ej... så va trodde du??

• Hannnas

Angiee.. jag har aldrig vågat veta så att säga... det har känns olika varje dag... men ofta har jag inte orkat oroa mig även om det givetvis tagit över vissa dagar... dagen för det senaste vul jag gjorde var jag övertygad, jag menar verkligen övertygad, om att jag skulle skrapas... så säker har jag aldrig varit och är inte än heller.. kommer kanske kanske vara mer säker efter UL...

Det är ingen idé att lägga energin på oro, klart oroar man sig som fan iaf men man måste försöööka att inte fokusera på det man absolut inte kan påverka... bara att försööka flyta med, bita ihop o hoppas att tiden fram till v15 blir relativt smärtfri...

• MagdaA

ÄNTLIGEN! Fick tag på krämen! 99:- för 2 g, inte lite dyrt, men det är det värt! smörjt 2 ggr å det känns redan bättre. SER inte bättre ut, men svider inte lika mycket iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!