• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

ok va härligt!!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MrsMurphy

Kopierar texten från tidigare idag eftersom Hanna frågade efter bilder och jag hamnade med mitt inlägg mitt under herpespratet...

Självklart glömde läkaren bort mig... Börjar tro att jag är osynlig för sånt händer jämt men efter att jag skrikit till fick jag komma in en timme för sent.

Lilla pyret tror att den befinner sig i en gympasal eller nåt för man såg i princip hur h*n tog sats och skuttade a la studsmadrass. Har ingen anledning att tvivla på att h*n är vi liv efter allt sånt men man såg ju inget hjärta och läkaren blev nästan arg på mig när jag frågade för han undrade hur jag kunde tvivla efter den dom akrobatskutten...

Fick tre bilder med mig hem men man ser ju inte så mycket vettigt och han beordrade mig att inte sitta och analysera sönder bilderna för det syns ju inte så mycket nu.

Enligt mig är jag på 11 +5 och enligt mätningarna också!

2 fötter och två armar såg man så det måste ju se bra ut!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • numberone

Lättja va mysigt!!!!! häftigt att se va?

• Hannnas

Nu har jag lagt in en magis för v15.. men det fick bli en kvällsbild så.... well well

Lättja.. meeen nu scannar du in dem så vi får se oxå

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Fin mage Hanna....känner du nåt än?? Mår du fortf illa???

• Hannnas

Jaz... haha tycker magen känns lite för "stor" för att vara v15 men men... jo jag mår illa varje dag MEN inte som tidigare, nu går det att reglera med mat iaf o det är inte alls samma helvete... TROR mig känna lite rörelser mellan varven men jag är ju på toook för oerfaren för att verkligen veta känns det som....

• numberone

hanna: blir det nån bild på din nya frissa då??

• Hannnas

NO haha näää jag vill inte fotas än

Jaz... du är saknad!!!!!!

• numberone

Hanna: hihihi

Svar på tråden Pladdertråden!