• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thezzz... sötis.. har du inte fattat att man ska vara + än

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: På 11 +5 och enligt läkaren var det på dagen som 11 +5?! Håller på att scannar pappret!

• Thezzizen

Har flundrat... men massa bi avgifter för ingget tycker ja. Väntar tills man kan betala me sms eller så

• MrsMurphy

Hanna: Pappret från doktorn är i galleriet nu! Kolla vad det är för nuffror där!

Puss på er alla nu på alla hjärtans dag! Kyss

• Hannnas

Lättja... du är så sööt som delar med dig av nuffror o papper ... ja tolka som du vill men jaaaag tror ändå på den andra tabellen som du fick av mig ... men det spelar ju ändå ingen roll för vul kan ju diffa ganska mkt.. ... o urfina bilder verkligen!!!!!

thezz.... jag minns knappt vad det kostar, tror jag betalade en 100:ing för ett halvår.. tycker inte det är så farligt för lite kul

• MrsMurphy

*kliar mig förvirrat i huvudet* Fundersam 

Jaja! Det är ju en bebbe så nu ska jag INTE börja sönderanalysera allt!

• Hannnas

Lättja.. haha näää o ärligt så är det ju åt det glada hållet iallafall o man vet ju att sen vid UL kan tiden diffa så mkt som +/- 2v... oavsett om man vet när man hade äl

Jag tycker du har ALL anledning att vara skitglad ju!!!! Har du shoppat nåt nu då, du skulle ju göra det ju

• MrsMurphy

Hanna: Har varken tid eller pengar efter tandläkarbesöket... Gråter Har ju varit på rymmen rätt mycket från jobbet nu pga vul:et samt inskrivningen så jag måste jobba in en del! Skrikandes Och snart lär väl detta första ruset släppa så då lär jag få en nytändning efter ul och då blir det shopping! Skrattande

• Hannnas

Lättja.. ja den jäklarns tandizen är så dyyr *suck*.. kan ju tipsa om en sida på nätet där jag shoppade... superbra tyckte jag iaf

O du kommer få arbetssmita måånga fler gånger nu ju.. snart UL ju, o sen fler besök hos BM, föräldrautbildningarna mm mm mm mm

• MrsMurphy

Jag kommer nog gå ner i arbetstid om några månader... Tror att heltid där kommer ta knäcken på mig men man får se hur det går.

Sorry mitt ego tjejer! Men jag är så glad så jag håller på spricka och sitter bara och storflinar!

En sista fundering Hanna! Hjärtaktivitet = U.a, det är utan anmärkning va? Och inget jag behöver fundera på va?

Svar på tråden Pladdertråden!