• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättjis.. UA är precis som du säger utan anmärkning   o du FÅR vara ego.. jag är ju ego jämt tycker jag Generad o jag vill se en ny bild på magen din oxå

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

God morgon!!

Lättja, vilka fina bilder av din bebis!!! Vad glad att det syns så deltaljerat och inte bara en klump som jag har från VUL

Mellan kl 2-3 inatt bestämde sig min dotter för att hon var hungrig Hon har inte ätit på natten det senaste året. När hon sen fått sin välling hade hon mycket att berätta så hon satt i sängen mellan mig och maken och berättade om nånting väldigt viktigt. Så idag är jag trött!

Kl 11.30 är det BMbesök och kl. 16 är det UL och däremellan ska jag jobba

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MHoof

Morron!

Puss å kram på alla hjärtans dag!

Lättja: FINA bilder på bebisen JUH Du måste vara stolt *hihi*

• Hannnas

Dulia.. ihhh jag tänkte på dig imorse, sa det till A t o m Lycka till på ditt UL idag o som sagt hoppas vi att bebis moonar

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

*lättja sitter med ett vansinnigt flin a la presbilden*

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Morrn morrn! Alla hjärtans dag å jag kunde inte ens pussa Micke i morse Gråter Hatar blåsor!!! Mår mysko idag, tror jag har nån förkylningsskit i kroppen. Frusen, öm, knasig i magen å sån där mysko känsla som man itne riktigt kan placera.....

Dulia: Heallip kan man använda när man är gravid! Den är dyr, men det kan det vara värt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Fin bebis Lättja!

Själv är jag på uselt humör och vill bara försvinna från jordens yta. Jag och J hade värsta fighten igår och jag känner mig helt nedslagen i skorna. Somnade ledsen och vaknade ledsen och är nära att börja gråta hela tiden. Jag vill bara gå hem eller rymma eller nåt.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Magda, jag brukar använda vectavir och den är svindyr den också. Tack för tipset!! Nu slipper jag ha ont nästa gång jag får en blåsa

• Dulia

Hanna, tack

Lurk *kram*

• MagdaA

lurkan: aj då, lät inge kul! tro om de va en gräl-dag igår?! jag å Micke började gnabba om en skit-sak... men det gick över. Hoppas det löser sig för er också! Här får du en *KRAM* tror du behöver det!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!