• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. du är ju knäpp.. efter ditt jätteviktras fanns ingen "vaddering".. möjligt vis i dina ögon men inte i verkligheten *knasboll*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: gått upp endel i höst. dessutom han jag inte få bort all vaddering. jag lovar! det finns massor, men då fryser inte räkan, det är bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. ja jag tror dig inte iaf.. o OM du har rätt så är det säkert hur fint som helst iaf finns ju viktigare saker att bekymra sig över *kram*

• MagdaA

Hanna: jo, det har du rätt i! Jag har redan börjat ladda för att sätta igång med träningen igen i höst! Å me tanke på hur länge jag hinner ladda så lär jag komma igång ordentligt sedan!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Hanna: Min mage blir det. Och om jag blir arg eller ledsen, som igår kväll. Magen var stenhård hela kvällen!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Men jag måste nog flytta tillbaka till planeten jorden snart.... Skäms som en hund för jag visste verkligen inte vem ni pratade om som hade gått bort...

Brorsan är på bb nu!! Skrattande

Jag är så trött!! Hur ska man fixa detta??

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Lättja: Åh vad spännande! Då blir det brorsbarn snart!
    Hur man fixar trötthet? Sova är ett alternativ.

• Hannnas

lurkis.. du som har barn sen innan.. vad sjuttan är det då? o varför.. känns som magen ska spricka

• JUSTer

Hanna:Min mage blev så ibland också. Det kan ha varit sammandragningar men det gjorde aldrig ont. Men det var alltid i samband med att jag rört mig mycket. Men jag tror aldrig jag frågade bm om det....

Gravid - v. 12
  • lurksmulan

Hanna: Jag tror att det ändå är sammandragningar. Så hade jag mycket på slutet förra gången och nu får jag det vid samma situationer; ansträngning, stress, aggro etc.
    Men jag känner inga direkta sammandragningar det är bara att magen blir hård som ett bowlingklot. Men trots det sätter jag min peng på sammadragningar.

Svar på tråden Pladdertråden!