• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Jag ska också gå ner i vikt efteråt!
    Jag hoppas ju som sagt i hemlighet på att jag ska rasa i vikt som jag gjorde förra gången, men det är ju ändå inte att räkna med.

Tack för era kramar tjejer, det känns lite bättre nu iaf. 

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Min syster gick upp ganska mycket i vikt under gymnasiet och några år efter det. Sen fick hon Hugo, äldsta pojken, å när han va född RASADE hon i vikt. Hon gick ner allt hon gått upp under graviditeten + de hon gått upp innan så efteråt vägde hon typ lika som när hon gick ut 9:an. Hon tyckte de va riktigt skönt! Nu har hon fått 2 barn till och nu har kilona krypit på igen, inte allt, men endel. I somras va hon avis på mig som lyckades gå ner. Hon hade gjort ett försök sjävl. slutat med godis, kakor å sånt, men då gick hon UPP i vikt! Så hon la ner de. Hon väger väl inte tok-mycke, men endå...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Magda: Jag hade ju turen att gå upp 6 kg under förra graviditeten, och sen gå ner 18 kg när jag ammade. Sen har 7 av de kommit tillbaka, men jag väger fortfarande 11 kg mindre än när jag blev gravid förra gången!
  • MagdaA

oj! ja de låter ju bra! jag har gått upp typ 5 kilo hittils! Förvånad men väger 1 kg mindre än när jag blev gravid med Ebba. Då jag väntade henne gick jag upp 9 kilo tom vecka 20, tänkte hamna under det den här gången!

• lurksmulan

Jag har gått upp 1 kg hittills. Först var det två, men jag måste ha tappat ett igen, vilket är underligt med tanke på vad jag äter...
    Du har förresten fått mig tokigt sugen på panerad rödspätta så jag har framfört högljudd krav på att vi ska äta det någon dag!

• MagdaA

lurkan: haha! det var riktigt gott! ikväll blir det nått så nyttigt som pommes å lövbiff. ska göra en god sallad till också.

• MHoof

Jag e skitsugen på salt sill å potatis...frågade svärmor igår när hon tänkte göra det igen men det dröjer ett tag. Sambon äter det inte så ingen mening att göra det hemma. *suck*

• Hannnas

Ni pratar mat.. urk, jag är precis proppmätt.. har ännu inte fattat att jag inte kan äta lika mkt som jag gjort tidigare.. *pust*

A ringde från jobbet innan, han var sååå överraskad

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Usch såg ni att Johanna Sällström är död?

Svar på tråden Pladdertråden!