• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

har precis haft besök! Belv så glad! Hen jobbarkompis, Stefan, var tidig till jobbet så han kom förbi här! Suttit och surrat en dryg halvtimme! Snacka om bra tajming, när jag va sådär less på å va hemma själv så kom han å lättade upp stämningen lite! Fick en kram tom!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

Hej flickor

Hoppas ni mår bra, här har ni en TRÖTT tjej!
    Tror dock att det beror på att jainte fick många timmars sömn inatt
    Nån annan som haft sömnsvårigheter under grav? Känner igen det från tidigare graviditeter nämligen.. *urk*

Ska ställa mig & baka en cheesecake nu *mumsiii*

• MHoof

Sj håller man på å städar lite å plockar ihop. Har rensat i badrummet i skåpet och i burkar. Har slängt en massa gamla billiga skitsmycken och en del hudkrämer som aldrig används och sånna saker. Vart en hel del lär jag säga. Skönt att få bort det. Tror jag ska slänga i en tvättmaskin med så man får bort lite tvätt. Sen ringa bm kl 15 och fråga om jag kan få nå utskrivet mot snoken eftersom täppan aldrig släpper!!!

• Hannnas

JUSTer o Lurkis.. oki.. vi säger väl att det är just sammandragningar då.. är det något att bry sig om tycker ni??

JUSTer.. länken fungerar inte

Magda... underbart med vänner

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: När det är inget att bry sig om. När det blir så är det bara att du tar det lugnt en stund. På slutet kommer de hela tiden, jag kunde inte ens resa mig från stolen utan att få sammandragningar.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Believer: visst är det skönt med sån rensning! Jag rensade också badrummet för nån vecka sedan, å i förrgår rensade jag byrån här i arbetsrummet, skönt att få undan skräp å få lite ordning!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lurkis.. men vad sjuttan.. jag har det så vääldigt mycket/ofta under långa tider särskilt under eftermiddagarna... men varför är det så? vet du?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Magda: Ja man känner sgi så nyttig efteråt. Osså blir det rent å snyggt! *gillar*

Nyss pratat med bm ang mitt magont när jag gör nr 2 på toa. Ibland får jag så ont så jag tror det satt igång men efteråt så slutar det. Hon visste heller inte vad det var men sa att om det fortsätter så ska jag ringa igen och få komma till nån läkare eller så. Osså frågade jag om nässpray så ska ringa HC nu och få nåt utskrivet.

• angiee

Får man inte använda vanlig nässpray när man e gravid?

Svar på tråden Pladdertråden!