• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Angiee.. jodå... nezeril kan man iaf använda

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

angiee... gravtecken använd inte nezeril el andra nässpray för ofta bara, regelbunden använding har ju visat sig ge motsatt effekt, man blir aldrig av med nästäppan...

• MagdaA

en kompis till mig vart beroende av nässpray när hon gick på högstadiet. inte bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

JO ja vet... Ja tar det i NÖDFALL bara Nattetid oftast...

• Hannnas

angiee.. haha BRA det *vi håller koll på dig*

Magda.. ja min syrra var o är det i perioder oxå... joobbigt... bakat nåt idag?

• MagdaA

Hanna: Japp! Har bakat 2 STORA muffins som jag ska ta med till jobbet i morgon, sen har jag bakat chokladbollar! Tänkte överraska Micke på alla hjärtans dag, han ÄLSKAR chokladbollar, så jag gjorde en STOR till han!

Hihi! Micke ringde nyss, frågade om det gick bra att vi äter vid 5. Tro vad han har på gång! Han slutar kl 4. Behöver 1 timme på sig att ta sig hem...hmmm....han har 3 km till jobbet, byavägen, otrafikerad, så det är ingen risk för bilköer direkt...

• MagdaA

fel fel fel! Jag har inte bakat 2 muffins, har bakat 20.

• Hannnas

Magda.. hahah ja man undrade lite hur de två jättemuffarna såg ut eg .... åhh jag längtar till ork att baka.. o en frys som kan svälja det oxå ... när jag får ork ska jag baka karlsbaderbröd för det är ju såå gott Räcka ut tungan

Svar på tråden Pladdertråden!