• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Men jag förstår inte grejen med mama mia, de tar 600:- för allt som andra tar 260:- för och jag fattar inte hur de motiverar det! Jag menar, vi ska på könsbestämmande på Sibyllekliniken, det kostar 260:- medans det kostar 600:- på mama mia.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • angiee

ja har gått där
    nu går ja hos margaréta nordenwall på skepsbron, åxå kalasbra!!

• MrsMurphy

Hanna: Inga egna kläder och det lär nog inte bli nåt överdrivet förrän i sista sekund... Känns lite overkligt fortfarande och jag kände mig helt knäpp på affärn när jag försökte fantisera om min framtida bäse.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

gisses va dyrt allt verkar! Glad att jag har fått alla mina ul och vul gratis! Annars hade jag varit ruinerad vid det här laget!

En helt annan fråga, som inte hör hit, men kanske nån av ni kloka tjejer kan svara. Om man vill ta ett vatteprov,på vattnet hemme, för å kolla att det är okej, var vänder man sig då? Vart ska man skicka det?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    angiee: Ja det är faktiskt det. Det är ju värsta ockerpriserna! Och det värsta är att folk går dit och betalar och att det är ett populärt ställe!

Morr, när jag sa till min rumskompis att jag måste gå vid 14 sa hon "men kan inte Laban stanna lite längre idag då". Eh, jag slutar kl 18 på torsdagar och riktigt så länge kan han nog inte stanna. Dessutom lämnar jag honom vid 6.45 på morgonen så han har tillräckligt långa dagar!
  • Cia o krabaten

magda: Jag minns inte vad det hette, men vi kollade ju vattnet iom att vi byggde nytt och borrade brunn.
    Surfade runt och hittade lite olika.
    Kostade 500:- och så fick vi svar på diverse.

Vi hade hör fluoridhalt i vattnet och det ska man inte ge till barn under 1. Så vi konkade vatten första året med E.
    Hjälper ju inte att koka det vattnet då.

• lurksmulan

Magda: Jag tror att det är kommunen som sköter det där. Ring de och fråga!

• MagdaA

Vi har ju kommunalt vatten, men vill endå kolla. Kan ju hända att ledningarna som går till vårat hus (från stenåldern) är dåliga och att de avger nått...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja.. ja jag är heelt tvärtom jag vill handla maaassor nu.. o är helt vagnfixerad .. jag vill absolut inte ha en massa att handla mitt i sommaren sen efter v35 när man är stor o fet o varm o bara vill späka sig på en strand .. Har ni pratat mer om boende förresten?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!