• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag tror att det är lika bra att börja billigt för nu innan har man ju egentligen ingen koll på hur det blir. För varenda en som jag känner har tiltat ut efter ett par månader och skaffat ännu en vagn. Så då är det lika bra att utgå ifrån att man kommer att bli knäpp och sen se vad man har för behov på riktigt...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

angiee.. det är ju den gamla tråden den läser jag ofta.. men canvas... du menar inte den vita delen som kommer samtidigt som denimen då? den är ju i ett annat material än fleece? kan det vara den du menar?

O fleecen ska inte noppra.. inte enligt de tjejjerna el försäljarna iaf men jag har ju inte testat själv

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. du har en poäng där.. o köper man en jättevagn som är tung o otymplig så får man nog räkna med att snabbt byta kanske, särskilt om man bor i lägenhet med trappor o ingen hiss ... köp en BB du med hihi

• MagdaA

oj va mycke vagnprat de blev nu! glad att min står å väntar så jga behöver inte fundera!

hörde för nått år sedan, nått program om vagnar å hur man ska sköta dom osv... det absolut vanligaste sättet att förstöra en vagn är att gå med dom i trappor...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Lättja: har du läst "Den som fruktar vargen" av Karin Fossum?

• Hannnas

Magda.. KUL med vagnprat ju o lite småavis på dig som har er hemma redan... guud så mysigt... men lite hade ni kvar att köpa va?

• MagdaA

jo, kläder, inte köpt nått sånt, å diverse "sköta-om" saker. har inte köpt babyskydd heller. men vagn, skötbord, spjälsäng, tygblöjor, hänggunga (jättesöt, fick av mamma, från indien tror jag den var...)

• angiee

Oops, sök dig fram till nya tråden då & ställ en förfrågan

Jo, hela sufletten ska komma i canvas.

men när e  ju en annan fråga...
    Hm... man får sy egna!

Jo, ja tkr nog BB´n nopprar lite. alla kompisar har en & derassufletter blir "fula" efter ett tag om man tex slarvar me regnskyddet eller så...

Svar på tråden Pladdertråden!