• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee

När kan man eg beställa vagn?
    Hur lång tid tar det?
    Fler som ska ha Bugaboo??

• MagdaA

Känns faktist skönt att vi har de där stora sakerna fixade redan, förutom bilstol då. Nu kan man koncentrera sig på de roligare, kläder å sånt! Dessutom, OM det skulle bli så att jag blir hemma under våren/sommaren å måste typ ligga, då är det mesta fixat! Babyskydd kan ju Micke åka å köpa, å kläder kan vi låna MASSOR av syster, bror å mamma...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

angiee: Om jag hade haft råd........ Nä, jag har redan vagn. (Bild i mitt galleri) Marknadens mest lättkörda fyrhjuling av alla jag provat. Kanske inte den hottaste men jag gillar den och hoppas den håller till ett barn till.

Gravid - v. 12
  • lurksmulan

Jag rekommenderar att inte vänta för länge, det är fruktansvärt jobbigt att flänga omkring, stor som en val, och försöka bestämma sig för saker att handla. Det är bättre att ta lite vartefter.

Vi ska nog ha en Brio, det passar vår tänkta lösning bäst. Men vi köper ingen ny för jag tycker det är onödigt. Hellre köpa en vagn som är 1-2 år gammal för under halva priset. Andrahandsvärdet är ju skitdåligt på vagnar.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Angiee.. ska absoluut ha en BB vad ska ni ha för färg?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Angiee.. i gbg tar det 6-8v innan man får vagnen och vi kommer beställa redan i mars eftersom vi vill vara säkara på att få denimbasen OM vi gillar den live

• Hannnas

lurkis.. andrahandsvärdet suuger på de flesta vagnar.. utom BB

• angiee

mörkgrå bas & orange suflett
    Sen vill ja ha rosa (om d blir en tjej)
    Vill ha maasssoooor me färger...

Hört att det ska komma i canvas nu åxå!

• MrsMurphy

För oss blir det nog chefens gamla vagn som vi köper begagnat. Ingen aning om vad det är för märke eller nånting... Snacka om engagemang!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Lättja.. haha ja det är engagemang det tänk på att du ska dra runt den där vagnen ett bra tag

Angie... vill oxå ha en massa färger.. canvas har jag inte hört nåt om? källa??

Svar på tråden Pladdertråden!