Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007      v.25, Bf 20 maj
    Dulia      v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v.15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda    v.14, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna    v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja     v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan    v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

På tisdag ska jag iväg privat! Skrattande 9,40!! Så nervös! Men ska ut och fika med en kompis innan då så detta ska bli skoj!

• MrsMurphy

Hanna: Då skulle du se hur jag började riva i skafferiet när Lurkan började snacka om chips... Generad Gudskelov hade vi inget hemma!

• MrsMurphy

Hanna: Blev både grekiska oliver, kalamata oliver och vitlökar igår så delikatessdisken blev länsad! Men jag föredrar oftast frukter framför chips och godis och så så inget större problem för mig. Men fått fullständig avsmak för nötter som jag brukar älska... Fundersam

• MrsMurphy

Magda: Känner att jag inte har nåt att säga iom att jag ligger lite efter er så jag hoppas du inte tror att jag bara ignorerar. Kramar!

• MrsMurphy

Morrn morrn!

Nu har jag haft en småbedrövlig natt med ångest och mensvärk. Kan den inte ge med sig??!! Skrikandes Blir så satans rädd hela tiden men det är ju livmodern som växer antar jag. Börjat klura på om folk är olika känsliga i det där området iom att jag haft väldigt ont runt äl samt runt mens. Och att det nu som gravid inte blir roligare... Suck!

Många mardrömmar och vaknande för att känna efter blod men inget iaf.

Nu längtar jag till tisdag!

• MrsMurphy

Tess: Den lilla rackarn bygger ett slott trots att det bara finns plats för en sommarstuga antar jag...

• MrsMurphy

Marie: Fan vad skönt att höra!! Man blir ju smått tokig på detta!! Mitt logiska jag säger ju att det är som det ska för det borde göra ont om man har en kiwi/apelsin som växer i magen men samtidigt är det ju så likt det där förbannade mf!

Men min teori om ont vid äl/mens = ont vid graviditet. Tror ni att det kan hänga ihop att man är olika känsliga där nertill??

• MrsMurphy

Och Marie! Ni alla är så välkomna att vara här! Vi flyttar tjattret om grav hit för att inte få er att bryta ihop i bim listan men  det är upp till hur mycket ork ni själva har! Skrattande

• MrsMurphy

Jazzy: Jag fick ett ryck och beställde tid för vul ändå! Skrattande Så tisdag kl 9,40 så ska ni hålla tummar att det är en (eller två)  kraftigt växande alien som sprattlar järnet!

Svar på tråden Pladdertråden!