Pladdertråden!
Tess: Vi skulle nog behöva gifta oss men du kan få vara brud istället för mig??!!
Är absolut inte sugen på det!
Tess: Vi skulle nog behöva gifta oss men du kan få vara brud istället för mig??!!
Är absolut inte sugen på det!
Angiee: Jag är inte kissnödig på nätterna. Molvärken kommer och går men hade nog mer eller mindre kostant dom första veckorna. Brösten kände jag inte av förutom det vanliga vid bim och sen kom det tillbaks med dubbel styrka nån vecka senare. Katterna flyyyyyyyyyyger långt på nätterna.
Men nu har det iofs lagt sig också... ![]()
Thezz: Dött och begravet!
Vårt sexliv fick sig en törn av allt hetspippande under 2006 så vi har tappat lusten båda två...
Jag tror helvetet kommer braka loss på tisdag för min del om allt ser bra ut...
Har börjat krypa lite i kroppen att åtminstonde få shoppa NÅNTING och då har jag en känsla av att det sen kommer vara svårt att hejda mig! ![]()
Jag har inte ens kikat på saker än!
Har haft skygglapparna på till hundra procent!
Men en hel del kommer vi ärva och barnvagn köper vi begagnat!
Hanna: Jag har inte tittat på ett skvatt!
Ingen koll överhuvudtaget vad det finns för prylar!
Har inte ens lyssnat på erat tjatter här om era senaste inköp utan helt ignorerat alla såna inlägg...
Här har ni en helt fräsch oskuld på bebbe shopping området! ![]()
Beliver: Ha ha!!
Du har kommit alldeles för lindrigt undan av alla hormoner tidigare. Jag stortjuter över allt hela tiden redan nu. Tom melodifestivalen... ![]()
Ska till tandläkaren idag!! Gnööööööööööööööööööööööl!! Har total tandläkarskräck så detta kommer bli en pina!
Morrn Hanna!
Hej hej!
Tillbaka från tandläkaren som gick totalt smärtfritt för hon ville inte göra nåt!
För att hon ska göra nåt så vill hon ta röntgenplåtar först vilket hon inte vill göra nu när jag är gravid. Så jag får snällt sitta här med cement i en tand och vänta till hösten.
Jag klagar inte kan jag säga!
Imorgon är det dags för vul kl 9,40! Jisses vad nervös jag är. Känner mig inte lika stor längre, känns som om magen sjunkit ihop en del plus att symptomerna är bortblåsta.
Min svärmor är så gullig! Hon ville följa med imorgon men en av mina vänner ska ju med så hon får bli hemma men har då tiggt och bett om att få en bild som hon med glädje betalar dyrt för! ![]()
Hanna: Jag sitter här med ett mantra om att det absolut inte kan vara nåt annat än läskiga fasen. Om det inte är ok imorgon kommer jag lägga mig ner och självdö.