• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

angiee.. då får du referera till en enda läkare som säger så.. för det gör mig lite upprörd faktiskt!! att säga sånt kan leda till en massa onödig oro ju...

Visst många råkar ut för mf efter vul men det är ju inte pga av vul:et i sig.. det är ju ändå 25% nästan som drabbas av mf och nu kollar ju många tidigt med vul, så risken att man får mf efter vul finns ju såklart men inte AV vul:et

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hannah

nej ja tänkte samma sak som du, tack för svar!!
    tyckte själv att det lät lite absurt!

• Hannnas

angiee... ja det är verkligen absurt.. om någon påstår detta igen till dig, be om en tillförlitlig referens... o ifrågasätt varför alla sk högriskgraviditeter kollas med extra vul/ul

• Hannnas

angiee.. ja vi måste hålla ihop mot alla knäppa påståenden vi har ju tillräckligt med oro i kroppen som det är...

• Thezzizen

ja nu bestämmer vi att vul absolut inte har möjlighet att ge mf !!!!!! *flundrar på veckans vul*

• Hannnas

thezz.. oroa dig INTE för det

nä nu ska jag pyssla lite med min leukemikille... sen lunch.. PUSS

• Thezzizen

Nä jag oroar mig inte för det. mer för vad veckan har inneburit i magen... Har lite mensvärk idag dock, känns sköönt..

• Cia o krabaten

Men hallå!
    Skulle Vul orsaka mf så är det ju samma sak med samlag!
    Samma princip ju att ngt är där inne och grejar...
    Nej, det tror jag inte heller på.

• angiee

Hanna

rent tekniskt borde det vara så att om VUL skulle ge MF så skulle isåfall SEX (penitrering) åxå ge mf???

Svar på tråden Pladdertråden!