• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Min läkare har då inte sagt nått om att vul ska kunna ge mf. i så fall så skulle han väl inte valt att göra ectra vul på mig i början! har gjort 3 vul och 3 ul den här graviditeten.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Nä, jag tror inte det.... är ju inne på mitt fjärde vul den här veckan...

• MHoof

Hej hej!

Thezz: Inte vara orolig, det kommer gå såååå bra så Och ja gtror heller inte att vul kan orsaka mf. Som sagt, då skulle ju sex oxå det.

Här snöar det för fulla muggar. Pisstrist!
    Har jobbat idag på fm och har svinont i ryggen nu Ska jobba igen imorrn.

• lurksmulan

*tittar förbi från min tjuriga plats*

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

hOLA BABES!

Men Lurkan din lilla skurk! Vad är det nu då?? Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

INGEN fara ang vul o mf.. finns inga belägg för att så skulle vara fallet... så nog om det tycker jag

Bel.. härligt med snööö här är det mest vår o lite slask...

Lurkis... vad tjurar du över

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Ge hit lite vår å slask. Men såg att det skulle bli kallare neråt imorrn eller va det var. *hehe* Så du kanske får lite snö ändå. Sj vill jag bara bli av med skiten!

• lurksmulan

Äääääh, jag är bara en tjurmaja rent allmänt. Hormonhäxa. Och jag måste få tjura klart innan jag kan gå vidare. Men jag är väldigt specifik i mitt tjurande också, jag är glad som är lärka annars, utom just när det gäller den här saken. Ha ha, vilken barnunge jag är!

Dessutom har jag ont i nacken idag som ger mig huvudvärk. Jag har tagit alvedon och det har blivit mycket bättre, men inte helt bra. Skulle vilja gå hem och lägga mig i ett varmt bad och sen få krypa ner i sängen bara.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Bel.. jag älskar vinterväder när det är "på riktigt" o vår blir det ju inte nu iaf.. så då njuter jag heller av gnistrande snö...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hallå hormonbabes...

Vad gör ni? jag måste erkänna att jag är lite uttråkad idag... och har ingen som helst lust att ta mig för ngt heller. Skulle behöva städa men det ärju inget skoj. Slänga i en tvätt tänkte jag ge mig på iaf, *S*, riktigt jobbigt....

har ni något skoj att förtälja?

Svar på tråden Pladdertråden!