• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Jag känner också att jag är färdig med snön nu. Jag har inget emot den generellt men nu längtar jag till tiderna då det inte tar en kvart att klä på Laban varje gång vi ska ut!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Usch, vill sova. Sitter här i kassan och har riktiga monstergäspningar nu...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

thezz.. jag är världens tråkigaste idag... flåt... längtar bara hem hem hem från jobbet....

Nu börjar ju pärsen med semester oxå.. minns med skräck förra året då "puckot" här som var chef tidigare (o tror att hon är fortfarande) inte ville bevilja semester över mitt bröllop.. chefen däremot fattade nada o tyckte det var en självklarhet *har en bra chef som tyvärr aldrig är här*... nu vill jag ju ha semestern sammankopplad med min HP... kan tänka mig att hon vill kila in ett finger o trilskas där med... så att jag får semerter.jobba o sen HP.. mmm fast hon vet inte att jag redan pratat med riktiga bossen ...

många psykologiska "krig" här.. *suck*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hur många av er är förlovade/gifta? *undrar bara nyfiken i en strut som man är*

• Jessica26
    MHoof skrev 2007-02-19 13:57:36 följande:
    Hur många av er är förlovade/gifta? *undrar bara nyfiken i en strut som man är*
    Jag är gift

Fast jag tillhör ju inte er än

Men jag SKA komma denna vecka, ska till apoteket nu och köpa test
    Jag kommer alltid att ha en ängel ( www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 )
  • Thezzizen

Jag är förlovad! hoppas på o bli gift inom snart framtid....

Usch vågar nästan inte säga det här, men jag änskar min tuttar kunde kännas normala igen...*ouch*

hanna, tro mig vad jag har funderat på de där om den här gången skulle gå vägen.. Först hp sen semester eller tidig semester och hoppas få hp i augusti... Vikket krångel, tur att vi inte behöver lägga semestern förrns sista mars, då är jag ju ändå i v15 el så..

• MagdaA

JA! Nu funkar fl igen! inte funkar för mig sen innan lunch typ...

Believer: jag är gift! 3 månader igår!

Måste fråga. Nån av er som känner som ett tryck neråt mot slidan om ni t ex hostar, nyser, lyfter eller så... käns liksom i slidan...konstigt jag vet.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Snart kanske

Hej hopp.. det är så lugnt i den andra tråden så jag kikar in här.
    Är hemma från jobbet, troligtvis imorgon med, dunderförkyld.

Imorse fick mina kompisar sin tredje dotter, och när jag hämtade posten idag så hade vi fått brev om att vår remiss hade kommit fram och att vi kommer få en kallelse till KK

Hur är det med er och magarna då?? Någon som uppdaterat något/gjort något??

Svar på tråden Pladdertråden!