• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Magda: Jag tycker hela paketet där nere är annorlunda. Svullet och nertryckt på nåt vis. *hehe* Ursäkta mitt ofina språk men själva hålet har tom blivit kortare. *haha*

Jame grattis på 3 månaders dagen då Mysigt att vara gift.
    Jag är väl den enda här som varken är förlovad eller gift. Har iaf hittat ringen jag vill ha om vi nu nån gång kommer förlova oss. *S* En bra början.

• MHoof

snart: Åh va skönt att få komma dit då. Va kommer hända där då?

• MagdaA

jazzy: så länge räkan är i magen skulle jag tro. är nu sjukskriven tom 10/3, men läkaren förlänger eftersom, ungefär 1 månad i taget. Om han inte vill att jag ska jobba nu så lär han inte vilja att jag ska jobba längre fram då riskerna ökar heller... så jag har ställt mig in på att vara hemma hela våren och sommaren. Lyxigt kan tyckas, men jag lovar, men blir uttråkad! Kan ju inte ens ta en promenad!!!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • hemligaärtan

Hej tjejer! Kikar in lite snabbt. Jag är gift. Fyra år till sommaren.

• MagdaA

Believer: jo, men på mig känns det liksom markant, i slidan om jag tar i minsta lilla, eller nyser...mysko.

• MHoof

Magda: Ok, nä jag vet faktiskt inte. Känns det som det trycks ut nåt eller bara ett tryck? Hör med bm om du tycker det är obehagligt.

• jazzy

Magda: undrarde bara eftersom jag själv kommer bli sjukskriven när jag blir gravid....sen undrar jag :vad har din läkare skrivit som orsak till sjukskrivningen?? Svara i inboxen om du inte vill att "alla" ska se....

• MagdaA

tror jag ska ring bm faktist. blir ju nojjig när man varit med om en massa skit. måste vänta tills posten varit här bara, väntar på ett paket, borde komma när som helst.

Svar på tråden Pladdertråden!