• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jazzy: ingen fara alls! här skriver vi det mesta! Varför blir du sjukskriven? Jag fick blödningar i vecka 6, å med tanke på vad som hände när jag väntade Ebba så sjukskrev han mig. I intyget står det "All ej helt nödvändig fysisk aktivitet bör unvikas för att minska risken för missfall." Han sa att jag skulle va beredd på ev motgång från fk, men det gick bra. Min handläggare där verkar riktigt mänsklig! Hon ringde en gång i början får å kolla en grej. DÅ frågade hon tom hur det gick och önskade mig lycka till! Blev helt paff!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Snart kanske

Believer- vi vet inte än, men de kommer väl göra ytterligare undersökningar för att se om vi ska få göra insemination eller ivf..

magda- hoppas posten kommer snabbt då, så att du kan ringa. Du ska inte gå runt och oroa dig.

• MagdaA

Snart kanske: ja, jag hoppas det! är verkligen varierande där posten kommerhär ute. vi har lantbrevbärare, kan va allt mellan 12 och 15.

• MHoof

snart: Ok, hoppas ni kommer få den behandling ni vill så fort som möjligt då...*håller tummar*

• jazzy

Magda: jag blir oxå det pga av risk för mf & blödningar.Han tyckte att jag skulle vara hemma & ta det lugnt.Läkarbesök 1 gång i veckan."Han ska ta hand om mig" sa han........
    hoppas att f-kassan här godtar det...det var ok vid missfallen,fast man vet ju aldrig...

• MagdaA

jazzy: hoppas du har samma handläggare som tidigare då och att hon/han förstår ditt bästa. aJag har varit sjukskriven så mycket det senaste året. Först halvtid pga foglossningar, sen heltid då vi hade förlorat Ebba, sen en vända i höst då jag brakade ihop, å så nu igen pga graviditeten. Å tidigare, har jag varit hemma några vändor pga ryggproblem. Börjar bli en allt för lång lista! Var rädd att dom skulle börja bråka på fk pga det, men det gick bra! Kändes som en seger då jag fick intyget att jag skulle få sjukpenning! Hur har dina mf sett ut?

• MagdaA

jassy: alltså jag menar, i vilken vecka å så...

• lurksmulan

Believer: Jag är också gift, har varit det i 1,5 år ungefär.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!