• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jazzy: ok. har de kollat tappen? ev försvagning?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Oh när ni pratar så där blir jag nojjig. Jag ska nämligen börja jobba igen nu 1:a mars. Helt tvärtom .... jag är toknojig att det ska bli för mycket å att jag ska få missfall igen =(

Ska iofs börja jobba 25%, dvs 2 timmar. Det borde jag väl klara av? Inget direkt fysiskt jobb. Bara sitta still å svara i telefon i två timmar ....

Det har varit otänkbart med nacken tidigare, men jag mår faktiskt bättre i nacken nu när jag är gravid (?!)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan

missK: Du får ju känna dig fram, och försöka att ta det väldigt lugnt i början.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

missK: 2 timmar i telefon ska nog inte vara någon fara!

• jazzy

Allt ser bra ut,enligt alla prover...inga fel på fostren heller...."bara otur"....

Sist var tappen helt stängd,fick ta tabletter för att den skulle mjuka upp sig för att öppnas...

• MagdaA

jazzy: men alltså, dog barnen i magen och du fick bli igångsatt? hoppas du inte tycker jag frågar för ingående! Då är det bara å säga till! Inte meningen i så fall...

• jazzy

japp båda dog i magen i samma vecka,det ÄR verkligen otur. Fick föda fram dom små!!!  Jobbigt & smärtsamt & ledsamt. Vi fick hålla dom oxå...Gråter
     Så med STOR rädsla så väntar vi på ett plus....

• lurksmulan

Usch vad jobbigt ni har haft det jazzy!!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

ja Lurk, 2006 var inte bra bebisår för oss,2007 har ju inte börjat bra heller.Så vi får väl se om det inte blir en 2008,(08:a) hi hi... istället!!!!

• MagdaA

jazzy: KRAM! Jobbigt det där, jag vet! Fick ju också genomgå en förlossning, men för mig var det lite tvärtom, jag visste att hon skulle somna så fort hon kom ut. Hoppas att er tur kommer snart! Å täta kontroller är bra, jag har redan hunnit med 3 vul och 3 ul å jag är i vecka 17...

Svar på tråden Pladdertråden!