• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Nu när ni säger det så är jag toköm nertill till vänster långt ner om magen på ena sidan... Fundersam Men för min del tror jag nog snarare att det är sex träningsvärk eller nåt. Generad

• Hannnas

magda... ömmar oxå lite nedanför snett nästan brevid naveln på vä sida... sträcker inte som ligament utan ömmar mer som ett blåmärke verkar komma o gå dessutom...

Nä nu mår jag så jäkla illa... lägger mig på soffan ett tag...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Har en kompis som kämpat för att få barn i över 4 år. Till slut lyckades som mha DI. Idag ska dom på rutin-ul. Jag börjar bli nervös nu, hoppas så att allt ska se bra ut! Dom är verkligen värda det efter allt slit!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja.. låter som det kan vara gulkroppen det där oxå? den ska ju skrumpna runt v12-13 och den kan ju växa till sig istället o ömma o ha sig... men det är ingen fara isf utan mest obehagligt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: mitt sitter lite längre ner tror jag...

• lurksmulan

Den där ömheten har jag också haft till och från. En punkt som ömmar och nästan bränner.
    Förra gången fick jag vrålont på det sättet och då sa min bm att det trots allt är ett ligament som fått sig en smäll. Det blir som ett blåmärke på insidan. Och det kan ta lite tid innan det går över, speciellt om bebisen gillar att sparka precis där.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

lättja, vi har ju lyckats på nåt konstigt sätt att avstå sex än. Dock har vi ju kunnat använda våra händer , jag måste få fråga dig.. Efter orgasm så tycker jag att de kan dra ngt imagen, lite obehagligt faktiskt. Känns dt helt okej för dig eller?

• MagdaA

lurk: mitt gör inte ont på en speciell punk, utan mer liksom hela magen...

i går kväll när jag låg i soffan kändes det som räkis började sparka på urinblåsan. Kan man känna det redan? Jag kände innan hur det liksom fladdrade omkring, sen vart de en obehaglig känsla, kändes att det tryckte på nått konstigt sätt, å sen blev jag jätte kissnödig!

• MrsMurphy

Thezz: Jag har inte haft sex förrän nu och nu har jag blivit en drägglande sexdåre! Räcka ut tungan Och orgasmerna gör att jag får som träningsvärk i hela magen känns det som som håller i sig ett tag... Men jag trodde verkligen att min ömma punkt uppstod efter att jag greppade tag i killen första gången!

• MagdaA

Lättja: här drömmer vi bara om sex! Både jag å Micke. En morgon berättade han att han hade haft en riktigt våt dröm, sen, efteråt (i drömmen) så fick han jätte dåligt samvete för han visste ju att vi inte borde!!! Han va typ ledsen över det när han vaknade också. Stackarn! Kan inte va lätt! Jag är knappt sugen, så för mig gär det rätt bra, värre för honom!

Svar på tråden Pladdertråden!