• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Lättja: jodu, brukar ge honom ett handtag, men han säger att det blir ju endå inte samma sak som "riktigt" sex. å jag håller me! Inte den där närheten å kärleken. Utan mer bara "tömma" för att lätte på trycket... Generad Sen så tycker jag att jag kan få nått i tillbaka, typ en axelmassage eller nått...han har lovat flera gånger, men han glömmer så lätt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Nu ska vi se, en timme sen jag åt två salamismörgåsar och ett glas mjölk. Nu känner hela jag mig uppsvullen, helt totalt proppmätt och nästan lite olustig...

Ska det behvöa vara så här, bara två timmar innan jag ska tvinga i mig lunch ju*suck*

• MagdaA

Thezz: jag känner mig också lite sådär nu. Tidigare kunde jag äta ur mycket som helst! Var konstant hungrig å det fanns inget stopp! Nu måste jag tvinga i mig mat för att jag vet att jag behöver, å för att inte börja må illa.

• lurksmulan

Jag är vrålhungrig för det mesta, men ofta kan jag bara äta lite innan jag blir tvärmätt, och sen är jag hungrig igen en timme senare.
    Men det där övermätta känner jag också igen. Jag vet inte vad det beror på men jag kan bli övermätt på typ ingenting vissa dagar.

Thezz: När är nästa vul?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Ja det känns nästan så, men dricka kan jag göra hu rmkt som helst, gärna jättekallt. Ja fram till igår så har jag också vart konstant vårlhungrig..

Lurka, nästa vul är i morrn....*nervöööös*

• Hannnas

Tibax... har precis pressat i mig en lyxmåltid.. Nudlar så nu har lite energi kommit åter..

Känner igen det där med att man blir proppmätt på ingenting, samtidigt som man är konstant vrålhungrig, nästan odefinierbart hungrig

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezz.. vilket är det magiska klockslaget imorgon som vi ska tänka på dig o R ?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

ska ju på 30-års kalas på lördag. Syster har beställt catering, blir säkert nått gott! Hoppas jag kan äta lite då iaf! Ska bli så roligt att få vara lite fin också! nyköpte kläder!

• Thezzizen

Magda, vad skoj med 30årskalas!!! Åh så skoj med nyköpta kläder... Jag behöver verkligen köpa nytt, men avvaktar nu för o se vart det här tar vägen nånstans..

Hanna, det är inte förrän kl 11 så det blir låång väntan på förmiddagen. Sen blir det bara lunch sen påbörja min femdagarsjobbvecka

Svar på tråden Pladdertråden!