• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Thezz.. jag tycker du ska vänta till vul... för annars finns risken att du kommer försöka dämpa mamsens glädje med att ni/du inte är helt säker mm... oron kan växa innan vul för att man känner att nu bara mååste det gå vägen... nej jag skulle väntat, vänta tills du kan sjuunga ut det gladeligen

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

I natt har jag drömt så skumt. Jag drömde att jag födde barn åt Lättja och Jazzy! Lättja för att hon aldrig gjort det förut och inte visste hur man skulle göra, och Jazzy för att hon inte hade tid! Lättja fick en jättesöt liten tjej och Jazzy vet jag inte vad hon fick, men bebisen var väldigt liten iaf.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Lurkan: Dags att vi skaffar oss ett liv eller??

Tänkte att du, jag och Jazzy skulle ta och luncha här nån gång när rean drar igång? Vad säger du?? Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Thezzizen

lättja, jjag vet inte, men mitt sitter väldigt långt ner, iaf under navelhöjd... fast du har ju iof störra mage..

• MagdaA

morrn morrn!

sovit kasst i natt! varit upp på toa 4 ggr. sovit dåligt å haft ont i magen! växtvärk hoppas jag... ömmade i nedre delen av magen. svårt å veta hur man ska ligga...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Thezz: Ja inte ens jag visste att jag var så himla snäll!

Jag tror att drömmen bottnar i att jag såg det andra avsnittet av den där serien på fyran igår. Där satt jag och sa till J "Eh, är det för sent att ångra sig och säga att man inte vill föda fler gånger nu?".

Lättja: Ja, J höll verkligen med om det när jag berättade för honom! Han tycker att vi är en sekt typ!
    Jaaaa vad trevligt med lunch! Det går jag med på!

Vill ni att jag ska ta med ungarna då eller ska jag skicka de i förväg?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda... morron.. i min mage ömmar det med! Hur känns ditt?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: ömmade i nedre delen av magen. väldigt svårt att förklara, under naveln å neröver. när jag klev upp liksom sträckte det, som om musklerna dragit ihop sig. men nu när jag klev upp så kändes det bättre! Hur känns ditt?

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!