• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Alltså allvarligt! Min blåsa måste ha enormt tryck på sig nu! Går på toa hela tiden å blir kissnödig direkt!!! Nån fler som har så?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Jaz.. tack...

Magda.. vissa dagar är det så för mig... var så igår då jag säkert var över 10ggr på toan men idag är det lugnt...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Precis när jag blev gravid kom en ny studie just om överviktiga och viktuppgång under graviditet, och där stod det att man absolut inte får gå upp mer än 7-8 kg. Jag trodde aldrig att jag skulle klara det, men det gjorde jag, utan att tänka på det.
    Den här gången har jag ätit allt annat än nyttigt men än så länge har jag bara lagt på mig 1 kg. Mitt mål är ju att ligga runt 6-8 kg den här gången också.

Dulia: Jag gick upp 7 kg av det jag gått ner, men det är okej tycker jag.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Magda, dom dagar Bean vill använda min kissblåsa så huvudkudde eller boxningsboll så är jag konstant kissnödig. Idag är det rätt så lungt.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • lurksmulan

Magda: Jag är likadan. Men jag vet att det kommer typ tio droppar om jag går så jag försöker hålla mig ett tag, det blir så mycket spring annars.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Lurkis... se där då har man lärt sig nåt nytt idag

• Hannnas

Tess.. nja... känns sådär spännande faktiskt... haha... känner mest att jag kommer vara besvärlig Generad o eftersom jag är så rädd för den här graviditeten än så länge så vågar jag inte njuta helt fullt ut just nu heller....

• MagdaA

Läste precis tidningen. Stod om en bäbis i Miami som föddes i veca 21, 280 g, 24 cm som dom lyckades rädda. Hon vägde nu 1,8 kg. Hon va ju tom mindre än Ebba ju! Å hon va liten!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!