• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Lurk: Jo det stämmer...var det nån som ville veta? *nyfiken*

Hanna: Ja precis...hajlå ser jag SÅ tjock ut? *haha*

• Dulia

Lurkan, jag gick upp 6 kg när jag väntade Bianca.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Hanna: konstigt nog så tycker jag att det blir godare att ha i bitar. Tycker inte om skalet just nu heller... Sen så är det praktist då man sitter vid datorn å inte behöver bli blöt eller kladdig om fingrarna. Sen så har jag en metalltråd bakom framtänderna, å det har en förmåga att fastna fruktkött där om jag biter i en frukt, men det slipper jag om jag har bitar!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. ahh den där metalltråden förklarade en del.... o det är nog syret som gör att frukten smakar annorlunda i bitar

Ang vikt... nu har jag jämför med min vikt i v12 o nu i v16.. då har jag gått upp exakt 1,7 kg... känns ganska normalt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: du kna få några kilon av mig anars, om du känner att du skulle behöva några extra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. hahaaa tror jag är nöjd med att jag går upp alls jag gjorde ju en superuppgång på dryga 20kg på mindre än 6 månader för ett par år sen så... haha nä jag klarar mig fiiint

• lurksmulan

Believer: Vi pratade om en träff i andra tråden och då hävdade Marie att du kom från nånstans nära Gbg och jag sa att du kom från Sandviken/Gävle.

Dulia: Samma för mig när jag väntade Laban, det blev 6 kg sammanlagt. Men tappade du mycket när du ammade sen? Hur mycket vägde Bianca när hon föddes?
    Hela min viktuppgång var ju Laban (4540 g) + moderkakan (ett antal g till), så jag rasade ju i vikt som en galning. När jag slutat amma hade jag gått ner 24 kg från förlossningen.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Magda: Varför metalltråd? Tandställning?

Believer: Det var det jag trodde, men sen blev jag så osäker.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Dulia & Lurkis... var det inte väldigt lite att bara gå upp 6kg?

Svar på tråden Pladdertråden!