• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Vi funderar på att testa det där med tidig potträning. När hon kan sitta själv, från dess alltså.
    Får se om det funkar eller inte...kan ju vara roligt att prova iaf.

• MrsMurphy

Jag har tänkt en hel del på detta med ds och sånt senaste tiden och förr så var jag så hård och sa att jag skulle klappa ihop och så... Men nu har jag mest börjat tänka att det är ju härliga barn det också som man kanske älskar ännu mer... Jag tror inte att jag skulle bryta ihop längre. Tänk vad lite hormoner i kroppen helt ställer om ens hjärna! Skrattande

• MagdaA

Cia: klart det kan vara bökigt också! Dom som det stod om i tidningen, dom kombinerade med blöja. Hade blöja på natten och när dom t ex åkte bil eller gick på stan. Vet inte om det är nått vi kommer testa, tveksam, men man vet aldrig! Blir ju billigare iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

Hej flickor
    Hur dstår det till här??

Imorrn ska vi på VUL *nervöööst*

• Cia o krabaten

Lättja: Ja visst är det så.
    Jag har ett litet dilemma där.
    Jag har jobbat med ds-barn och känner flera osv. Jag skulle inte ta bort ett barn pga ds.
    M däremot säger att han skulle gå under om barnet hade ds och vill därför göra fvp osv osv
    Vi får väl ta det när det kommer, om det kommer, men det känns ju inget kul att tycka så olika där...

• Cia o krabaten

Magda: Däremot funderar jag på det här med tygblöjor. men jag gissar att familjen här hemma kommer vara för lata för det med

Angiee: Å vad spännande!
    Tror du att man kan se hjärtat nu?

• MrsMurphy

Cia: Min kille var också sån innan när vi snackade om detta men nu har vi kommit till beslut att inte testa nåt sånt för hur sjutton skulle man ställa sig om det visar sig att det finns risker??

• MagdaA

Cia: vi har tänkt använda tygblöjor. Eller jag iaf! Har redan inhandlat ett gäng, fick tag på begagnade, knappt använda. Köpte domnär jag väntade Ebba...ligger å väntar.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!