Pladdertråden!
Ska väl tillägga att jag vet att jag är fetare men just detta att den ligger så lågt i samma vecka när man kollar veckorna.
Ska väl tillägga att jag vet att jag är fetare men just detta att den ligger så lågt i samma vecka när man kollar veckorna.
Jag sitter här vindögd med en kopp kaffe och försöker ta mig i kragen att skutta in i duschen... *gäsp*
Jag börjar inte förrän 9,45 men jag har samma här. Slocknar jättetidigt på kvällen så vaknar man vid sju. Men ändå är man inte människa efter 10 timmars sömn.
Var du sjusovare innan du blev gravid eller är det nu under graviditeten som du har börjat kvickna till liv på mornarna?
Kickan: Men då är det bara till att vänta! Hoppas det går vägen!
Innan jag blev gravid så var jag en sån som sov mellan 1-7, hade inget överdrivet sovintresse. Men nu är det 20, 21-7 som gäller men det är ruskigt skönt! Förutom när man vaknar av mensvärk för jag tror det är nattetid som livmodern växer på mig. Man blir ju fullständigt livrädd och skuttar upp på toa för att kolla blod.
Ilar det till i magen regelbundet?
För jag har att det ilar regelbundet och det är klassisk växtvärk enligt svärmor. För mig är det oftast när jag gått och lagt mig eller när jag tar det lugnt. Det kommer i stötar då man känner av det, ingen kostant smärta.
Lurkan: Det kommer se kanonfint ut!
Du har inget att oroa dig för!!
Kickan: Jag har ju världens goaste svärmor som är en sjukskriven barnmorska och hon har fått höra många detaljer från mig nu!
Hon förklarade nåt om att livmodern hänger i några senor (eller vad sjutton det var) och det uttänjs och att det är nog det jag känner. Och det är såååååååååå naturligt sååååå!!
Lidenborg: Det är nog ingen fara! 25% blöder ju under sin graviditet så det innebär ju att var fjärde person har problem med det. Samt era bråk, killarna har det inte så lätt med oss just nu. Vi själva märker väl inte av det men man förvandlas nog rätt ofta till en hormonhäxa...
Och det lär ju inte bli bättre med att ni båda är hysteriskt oroliga. Ni får nog försöka snacka om detta!
MissK. Nu är det en bebbe som växer så det knakar! ![]()
*stormar in efter ae*
Förresten så ska jag till Sälen om ett par veckor. Jag är så ruskigt sexig i den lånade vinterutstuýrseln från 1972 eller nåt.
*morr, vilken babe*