• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84
    jazzy skrev 2007-03-03 10:49:51 följande:
    Kan tillägga att jag tyckte INTE det var skönt med båge på en amnings BH....klämde rejält
    Fast om man har stor byst så är ju bygel nästan ett krav, funkar ju inte för ryggen annars?
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

wihoooo jag vann min första Tradera auktion hihi så KUL det var!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Vad vann du Hanna?

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Magda: Du ser ju normalt gravid och härlig ut! Skrattande Jag ser ju bara galen ut! Som en jättebilring längst ner! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Men jösses, sluta klaga på era magar! De växer för fan, hade de sett ut som innan ni blivit gravida hade ni ju klagat över det med...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-03 10:54:19 följande:
    Kick... köpte en babybjörn active och åkpåse till www.tradera.com/auction/auction.aspx.•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v17 .•:*¨¨*:•.
    Nice nice!
    Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Man får prova sig fram när det gäller BH...
    Köpte ett par svarta mysbxor i går, mamma iofs...men snygga 198kr.....på HM!!

• Hannnas

Magda.. den övre finns på growinlife.com och den andra syns på abecita.se ... båda är av märket abecita

Lättja.. du snackar en massa skit.. du är ju jättefin!!! O magen har minsann vuxit

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Jazzy: Tror det är samma som jag har köpt!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!