• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Tycker skötväskan är det "svåra".. hmm finns så många fina men jäklar vad dyra de är Skrikandes o vad sjuttan är det man ska tänka på när det gäller just denna prylen... hmm... grrrr

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... den har jag läst!! Jättebra!!! Lånade den på sjukhusbibblan

• Kickan 84
    Hanna: Det viktigaste med skötväska säger de som haft ett tag är att man ska kunna komma in i den med en hand, att det finns fack för flaskor och kläder och gott om plats för blöjor och skötbädd.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hanna: Jo, det stod typ ALLT! Vad man bör äta, vad för vitaminer osv som är viktigt, vilka mediciner man ska undvika osv... skiiitbra!
    Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kick: tack för tipset! Det där att kunna komma in i väskan med en hand... ska jag komma ihåg! Haha! ser mig själv på nån affär, men ena handen bakom ryggen å den andra rotandes i en väska...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

kick.. jo det vet jag ju  men det känns ändå som man missar nåt .. sen älskar jag flera av oioi:s men de är ju så satans dyra så en sån går ju bara inte.. suck

• Kickan 84

Hanna: Blir en Oioi här tror jag, tycker de är skitsnygga! Ingen skiphop iaf, de utan lock regnar det in i och de med lock är tydligen krångliga... så inte det!

Gillar babybjörns också, men inte 100% hur den ser ut på BBn

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Gillar fleurville oxå.... denna  men gaaaahh 2000:-!!!!

• Hannnas

Är inte så förtjust i babybjörns faktiskt, ser så klumpiga ut... skiphop, nja.. möjligtvis dash och denna

• Kickan 84

Gillar att babybjörns är stabil, och inte sjunker ihop liksom... men i övrigt tror jag den bara är klumpig!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!