• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Vill helst inte lägga mer än 800 på en skötväska... känns ju galet att lägga över 1000   myycket pengar ju... de växer ju tyvärr inte på träd

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Jag ska nog unna mig lite efter sommaren när M kommer hem från sommarjobbet! Men man ska inte gå till överdrift!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha ja det är härligt att unna sig men som sagt... svåårt om ALLT ska kosta skjortan... tror inte man vet i nuläget hur livet kommer att vara sen man kan ju gissa men veta är ju svårt

Näpp.. nu ner på shoppingrunda Ha det gott tjejjer!!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

jag längtar tills efter vecka 25. Då vågar jag nog börja handla lite smått. Finns ju dock inte så mycket här i Övik så det blir nog en el två turer till Umeå under våren...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

Kick

ja vill åxå ha en Oioi.. FIIIINA!!
    Men vansinigt dyrt me skötväskor!

• jazzy

Om man köper en Brio Happy så ingår skötväska.....När mina barn var små så hade jag en lite ryggsäck under vagnen som skötväska......Flört

• numberone

JAzzy:

GÖR DET?????

Tomhet fyller också något!.
  • JUSTer

Skötväska - köp en med långt axelband så att ni kan ha den på ryggen och inte bara över en axel. det händer att man har bebis på ena armen, matkasse i andra handen och skötväska.....?

Hej alla förresten. Varit och snokat på babyland idag

Gravid - v. 14
  • jazzy

JUSTer...sitter & smygtittar i kataloger.....

Svar på tråden Pladdertråden!