• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Nu måste jag laga mat åt mig och Bi. Ha det bra tjejer!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. verkligen KUL iallafall

Nä nu ska jag åka o handla.. hur fasen är man funtad som gör det på en fredag egentligen ... men men... ikväll blir det iaf oxfilé (vet, jag har dille på det ) och sallad!! mmmmm längtar till mina goda soltorkade tomater... mums.. gahh vill ha nuuuu!!

Ha en underbar fredagkväll tjejjer!!!! PUSS på er o tack för att ni finns

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • hemligaärtan

Hannah: Så fort jag passerat v.12 och berättat på jobbet så blir jag officiellt. Och ja, du är bortskämd!

• MagdaA

hej hej! gästerna har precis åkt hem. 2 av de kompisar vi umgås mest med. Fick vänta att dom också väntar barn, vecka 14, så dom ligger bara 1 månad efter oss. Riktigt kul! Hoppas nu bara det går vägen för oss båda, annars kan det bli lite jobbigt...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

vaknade tidigt i morse av att jag har drömt att vi förlorade det här barnet också. Var inte alls nå kul! Glad att sambon var hemma så jag fick kramas lite. huvva! mycket tankar som rivs upp nu. Den här helgen är det precis ett år sedan vi åkte in på sjukhuset och fick veta att vi skulle förlora Ebba. Saknar henne så mycket! Gråter

Micke har åkt till jobbet nu, ska laga mosters bil. Så jag blev hemma själv, idag igen... Ska sätta mig å bygga pussel... mitt nya tidsfördriv.

Just de, lagt in en ny magbild... var ju fredag igår. Min "fota-magen-dag". Vet inte om ni ser det men jag känner att det vuxit...känns på kläder å så. hmmm....eller så har jag bara blivit fetare.

• lurksmulan

Magda: Vad jobbigt för dig, med drömmen och att det är just den här helgen! Stora kramar till dig!
    Det syns stor skillnad på din mage!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurk: ja, det känns som jag har en jobbig vecka framför mig nu. tur att Micke är så förstående! sen blev jag så rädd när våra kompisar berättade igår att dom väntar barn. OM det skulle hända nått igen, å gå bra för dom, eller tvärtom,.... vet inte om/hur jag skulle klara av att umgås med dom. Känns så tråkigt...kan liksom inte riktigt glädjas med dom, inte än... När jag vaknade i morse började jag direkt känna på magen, känns lika som igår, hoppas på nå rejäla sparkar idag så jag vet att allt är bra! Tur vi ska på ul på tisdag!

roligt att du ser skillnad på magen!

Svar på tråden Pladdertråden!