• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. ja jag vill inte alls bära i schal... bara vill inte så detta var jättebra tyckte jag Hoppas den är fin nu bara annars får jag väl sälja den

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Tycker sjal är rätt fult om jag får säga det själv, men vet inte om jag har så mkt att välja på med denna knackiga rygg!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Har ett par grå oxå...fast dom svarta var det snöre längst ner...tur för mig eftersom jag är kort....Glad. Fick ju 20% rabatt,HM club kort!!!

• MagdaA

jag vill också handla mamma-kläder! men finns ju inga här i övik! å pallar inte att gå på stan i umeå... *suck*

Hanna: hmmm...tro om dom finns på nån affär?! sånt där måste man ju prova...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. klart man måste prova! Lindex säljer väl abecita?? Annars finns de säkert i vanliga underklädesaffärer

Kick... jag vågar mig på att hålla med att det är fult... kanske inte hemma men säg att man går en prommis i skogen el så.. men men... kroppen och ergonomin är ju viktigast av allt!! O det finns faktiskt snygga schalar oxå, såg en bild på någon kändis som hade en jättefin schal

• Kickan 84

Hanna: Jo man får väl söka, men jag hoppas vår beb kommer gilla vagnen mest, för det är nog det allra "lättaste"

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jazzy: Jag drar till jobbet nu! Vilken tid dyker du upp cirkus?

• Hannnas

Kick.. ja vagnen känns viktigast av allt! Jag kan ju tänka mig att köpa vissa saker beggat men vagnen, den vill jag ha exakt som jag vill!

• Kickan 84

Japp, vagn och babyskydd, de två är verkligen NO NO att köpa beggat, tycker folk som gör det är ansvarslösa rent ut sagt, *duckar* men det har ju faktiskt med barnets säkerhet att göra och det HAR hänt många olyckor... så nej, det kan jag inte förstå någonstans!!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy
    Kickan 84 skrev 2007-03-03 10:54:36 följande:
    Men jösses, sluta klaga på era magar! De växer för fan, hade de sett ut som innan ni blivit gravida hade ni ju klagat över det med... Stanna där du är! ♥
    Kickan 84 skrev 2007-03-03 11:16:08 följande:
    Japp, vagn och babyskydd, de två är verkligen NO NO att köpa beggat, tycker folk som gör det är ansvarslösa rent ut sagt, *duckar* men det har ju faktiskt med barnets säkerhet att göra och det HAR hänt många olyckor... så nej, det kan jag inte förstå någonstans!! Stanna där du är! ♥
    Jag är verkligen inte inne på din linje överhuvudtaget i mångt och mycket.
Svar på tråden Pladdertråden!